تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820267940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي طرح مشتاقان خدمت به زائران اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۵ب.ظ)
راه اندازي طرح مشتاقان خدمت به زائران اربعين موج- طرح خادم الحسين (ع) با هدف استفاده از ظرفيت عظيم و مشتاق زائران در موسم اربعين راه اندازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج،دبير اجرايي طرح خادم الحسين (ع) گفت: علاقه مندان مي‌توانند با نام نويسي در پايگاه اينترنتي khademolhossein.com در ايام اربعين در بخش‌هاي فرهنگي، سلامت و بهداشت، آموزش، نظافت و خدمات شهري و ارائه خدمت به افراد کم توان جسمي به ارائه خدمت بپردازند.
محمد ابويي افزود:ارادتمندان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) همچنين مي‌توانند به عنوان مروجان فرهنگي و تبليغاتي در خيمه‌هاي مرزي شلمچه و مهران و همچنين خيمه‌هاي مسير نجف تا کربلا و خيمه‌هاي شهر کربلا به زائران خدمات فرهنگي ارائه کنند. وي گفت: اجراي طرح خادم الحسين (ع) مختص به ايام اربعين نيست و ادامه خواهد داشت و پايگاه‌هاي فرهنگي خادم الحسين (ع) متناسب با مناسبت‌هاي فرهنگي به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
طرح خادم الحسين (ع) درصدد محقق شدن اهدافي از جمله کمک به زائران اربعين حسيني (ع)،مصون سازي محيط پياده روي و عزاداري، فرهنگ سازي براي ترويج احترام و اکرام به مردم عراق به عنوان ميزبان زائران، همکاري در اقامه شعائر ديني به ويژه نماز، ترويج فرهنگ قناعت و جلوگيري از اسراف، کمک به حفظ سلامت محيط، راهنمايي و امداد به زائران، گسترش آموزش‌هاي عمومي در خصوص آداب، امنيت، بهداشت و سلامت و فرهنگ زيارت، مشارکت در ايجاد فضاي معنوي از طريق تبليغات و محيط آرايي شهرها و مسيرها و کمک به برگزاري گردهمايي‌ها، بر پايي موکب‌ها، ايستگاهاي فرهنگي، امدادي و خدماتي و ترويج و توسعه فضايل اخلاقي و انساني است.
افرادي که تمايل به حضور در پياده روي اربعين و خروج از کشور را دارند حتماً بايد در سايت samah.haj.ir نام نويسي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن