تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي : امروز ديگر زمان استفاده از قانون آزمون‌خطانيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هاشمي : امروز ديگر زمان استفاده از قانون آزمون‌خطانيست
داخلي. فرهنگي. دانشگاه. كنفرانس.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: امروز ديگر زمان استفاده از قانون آزمون خطا در كسب تجربه توسط مديران نيست.

"محمد هاشمي" روز چهارشنبه در اولين كنفرانس بين‌المللي " شكوفايي منابع انساني در توسعه صنعت ساخت و ساز كشور" در دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر افزود: در زمان حاضر كشور ما داراي جمع كثيري از فارغ التحصيلان و جوانان حزب اللهي و پرشور تحصيلكرده است‌كه‌مي‌توانند اداره امور رابه دست بگيرند.

وي اظهار داشت: در اوايل انقلاب قانون آزمون خطا جهت كسب تجربه مديران نظام استفاده مي‌شد.

وي همچنين بر همراهي تعهد و تخصص تاكيد كرد و گفت: تعهد همراه با تخصص عامل رشد و شكوفايي و در غير اين صورت موجب خسران و زيان است.

هاشمي همچنين بااشاره به فرآيند جهاني شدن گفت: اين فرآيند داراي ابعاد مثبت و منفي است كه اين تعامل از طرفي باعث رشد و از طرفي باعث زيان ما مي‌شود.

وي يادآور شد: چيزي كه براي ما روشن است اين است كه نمي‌توان از نكات منفي جهاني شدن بي‌تفاوت گذشت.

وي تصريح كرد: اين در حاليست كه تكنولوژي امروز جهان هم در خدمت مردم است و هم وسيله‌ي تسلط قدرتهاي جهان براي تصرف كشورهاي ديگر و كشتار مردم و استفاده از منابع اوليه آنها مي‌شود.

"محمدمظاهري" معاون فرهنگي و رييس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامي نيز گفت: نوآوري محصول و موجب توسعه است و شكوفايي منابع انساني، اولين حلقه‌ي توسعه منابع پايدار مي‌باشد.

وي‌اظهار داشت: اين امر تنها منحصر به قشر و گروه خاص نمي‌باشدبلكه بايد همه‌ي سياستمداران و مديران و انديشمندان در توسعه اين امر همت گمارند.

وي خاطرنشان كرد: برگزاري چنين كنفرانس‌هايي، راهكارهاي علمي و عملي را در برداردكه‌بايد با فرهنگ‌سازي عمومي به وسيله‌ي‌اطلاع رساني توسط رسانه ها، زيرساخت مبناي انساني اين امر فعال شود.

"مهران مجلسي" رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني‌شهر نيز گفت: ازمجموع ‪ ۱۲۸‬مقاله ارسالي به دبيرخانه اين كنفرانس كه ‪ ۶۰‬مقاله آن ازكشورهاي ژاپن آلمان، كانادا، سنگاپور، تايلند، مصر، هند، مالزي، پاكستان فرانسه،روماني آذربايجان و تركيه بود ، ‪ ۱۳‬مقاله پس از داوري به كنفرانس راه يافت.

وي اظهار داشت: در پايان سه مقاله به عنوان مقاله برتر نيز جهت اهداي جوايز ارزنده انتخاب مي‌شود.

"امير محمودزاده" دبير كنفرانس مذكور نيز، شناخت جايگاه و نقش مديريت منابع انساني،ايمني و سلامت كاركنان، رابطه متقابل تربيت منابع انساني و شكوفايي سرمايه‌هاي انساني در بحث توسعه صنعت و ايجاد ارتباط بين دانشگاه آزاد با دانشگاهاي مهم دنيا را از اهداف مهم اين كنفرانس برشمرد.

وي يادآور شد: از هم‌اكنون فراخوان دومين كنفرانس را در سال ‪ ۸۸‬اعلام مي‌كنيم.

به گزارش ايرنا،اولين كنفرانس بين‌المللي "شكوفايي منابع انساني درتوسعه صنعت ساخت و ساز كشور" با حضور كارشناسان و اساتيد داخلي و خارجي از ‪۱۵‬ كشور به مدت يك روز در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر برگزار شد.

---> ايرنا.هاشمي.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن