تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815241731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانياهو تلويحا برجام را پذيرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۵۸ب.ظ)
يورو نيوز: نتانياهو تلويحا برجام را پذيرفته است موج - اظهارات روز گذشته نخست وزير رژيم صهيونيستي بيانگر آن است که وي توافق ايران و شش قدرت جهاني را به صورت تلويحي پذيرفته است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بنيامين نتانياهو در اظهارات روز گذشته (دوشنبه) خود که نشان دهنده پذيرش تلويحي توافق ايران و شش قدرت جهاني بود، گفت: در اين باره ضمن اينکه بايد تمهيداتي ضروري انديشيده شود، بهتر است که چشم به آينده بدوزيم.
وي با حضور در اتاق فکر جمهوري خواهان آمريکا مدعي شد: ما نيازمند به کارگيري سه عامل هستيم؛ نخست اينکه همچنان بر اعمال فشار به ايران ادامه دهيم، دوم اينکه حمايت از متحدان اسرائيل را شدت ببخشيم و سوم اينکه شبکه ترور را در منطقه از بين ببريم.
يورونيوز در اين باره نوشت: نتانياهو پيش از اين توافق اتمي با ايران را اشتباه تاريخي باراک اوباما دانسته بود. وي که براي نخستين بار بعد از اين توافق چالشي به آمريکا سفر کرده است، مسائلي چون نقش منطقه اي ايران، بحران سوريه و جلب نظر آمريکا براي افزايش کمک هاي نظامي آمريکا به اسرائيل را در برنامه گفت وگو با مقامات آمريکايي دارد.
گفتني است؛ نتانياهو در حالي به از بين بردن شبکه ترور تاکيد دارد که با وجود تشديد اقدمات تروريستي رژيم صهيونيستي براي سرکوب انتفاضه مردم فلسطين، اين انتفاضه همچنان ادامه دارد و دامنه آن در حال گسترش است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن