تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار نيروهاي امدادي در کمپ‌ها، 10 روز قبل از اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۰ب.ظ)
استقرار نيروهاي امدادي در کمپ‌ها، 10 روز قبل از اربعين موج - معاون آموزش و پژوهش مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر از استقرار 14 کمپ موقت و دائمي بهداشتي-درماني اين سازمان در مسير و درون شهرهاي نجف تا کربلا خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، امين‌رضا طباطبايي در حاشيه دومين روز از برگزاري کارگاه آموزشي بهداشت و ساماندهي تجمعات انبوه و جمعيت متحرک گفت: از ميان 14 کمپ، در 10 کمپ به صورت موقت در مسير 90 کيلومتري ميان نجف تا کربلا به زائران اربعين حسيني خدمات بهداشتي و درماني ارائه مي‌شود.
وي با اشاره به اين که تمام نيروهاي مورد نياز براي فعاليت در اين کمپ‌ها مشخص و آماده اعزام است، اظهار کرد: همچنين با توجه به هماهنگي با مراجع ذي‌ربط عراقي همچون وزارت کشور، بهداشت و درمان و امور خارجه همه نيروهاي تعيين شده 10 روز پيش از آغاز اربعين در کمپ‌ها مستقر مي‌شوند.
طباطبايي با بيان اينکه در اين کمپ‌ها خدمات بهداشتي و درماني به زائران ايراني و غير ايراني ارائه مي‌شود، تصريح کرد: دو کمپ دائم و دو کمپ موقت نيز در شهرهاي نجف و کربلا با بهره‌گيري از توان 350 نيروي امدادي و بهداشت و درمان از تمام رده‌هاي هلال‌احمر آماده خدمت به زائران اربعين حسيني است.
به گفته طباطبايي، کمپ‌هايي نيز با همکاري ساير ارگان‌هاي کشور همچون شهرداري تهران، بسيج جامعه پزشکي و بهداشت و درمان سپاه در برخي مسيرها از جمله «بصره» و «کوت» و مسيرهاي منتهي به نجف به کربلا مستقر است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن