تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805208865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه اعتبارات در فعاليت‌هاي قرآني به صورت کارشناسي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۱۴ب.ظ)
هزينه اعتبارات در فعاليت‌هاي قرآني به صورت کارشناسي است موج - مدير عامل اتحاديه تشکل‌هاي قرآن و عترت کشور گفت: هر بودجه اي که به جامعه قرآني چه از سوي دولت و چه از سوي خيرين تزريق مي شود، به نحو احسن و در فعاليت‌هاي محض قرآني که اتفاقاً کارشناسي شده هم است، هزينه مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن محمدي با اشاره به انتشار گزارش هزينه کرد بودجه‌هاي دريافتي اتحاديه از محل بودجه مصوب شوراي توسعه فرهنگ قرآني در سال 94 گفت: اين شفاف سازي در حوزه هزينه کرد بودجه براي نخستين بار دست کم در حوزه فعاليت‌هاي قرآني صورت مي‌گيرد و جزييات اعتبارات دريافتي و نحوه هزينه کرد اين بودجه‌ها منتشر مي شود.
وي با بيان اينکه اتحاديه تشکل‌هاي قرآن و عترت کشور با انتشار اين گزارش، تحقق اهداف مختلفي را مد نظر داشت، گفت: بر اساس يک اصل عقلي و شرعي مردم به عنوان مخاطبين اصلي مؤسسات مردم نهاد و به تبع آن اتحاديه، در جريان ريز امور سياست گذاري‌ها و هزينه کرد بودجه‌ها قرار بگيرند و به نوعي اعتماد متقابل ميان مردم و مسوولان بايد ايجاد و يا پررنگ تر شود.
به گزارش اتحاديه تشکل‌هاي قرآن و عترت کشور محمدي افزود: مردم بايد بدانند، هر بودجه اي که به جامعه قرآني چه از سوي دولت و چه از سوي خيرين تزريق مي شود، به نحو احسن و در فعاليت‌هاي محض قرآني که اتفاقاً کارشناسي شده هم هست، هزينه مي شود.
وي اظهار اميدواري کرد تا اين گزارش، به عنوان يک الگو در راستاي شفاف سازي، ميزان هزينه کرد بودجه براي ساير دستگاه‌ها باشد و نحوه هزينه کرد بودجه‌هاي تخصيص يافته به دستگاه‌ها به صورت کاملاً شفاف و واضح در معرض ديد مخاطبين قرا بگيرد.
محمدي همچنين گفت: اين موضوع در واقع سبب افزايش اعتماد و اعتبار ميان مردم و مؤسسات خواهد شد، از طرفي اعتماد ميان مسوولان و اتحاديه به عنوان نمايندگان مؤسسات مردم نهاد قرآني نيز افزايش مي‌يابد و در آينده براي تخصيص بودجه، مسئولين با استناد به همين گزارش‌ها و اعتماد جلب شده، سبب تخصيص ارقام بيشتري از بودجه در سال‌هاي آينده به بخش مردمي خواهد نيست.
عضو کميسيون تبليغ و ترويج فعاليت‌هاي قرآني شوراي توسعه فرهنگي قرآني کشور ديگر هدف از انتشار اين گزارش را بهره گيري از نظرات کارشناسان و منتقدين برشمرد و افزود: وقتي نحوه هزينه کرد بودجه و اعتبارات در معرض عموم مردم و کارشناسان قرار گيرد، مي‌توانيم از انتقادات، نظرات و پيشنهادات حوزه کارشناسي و همچنين مردمي مردمي هم بهره بگيريم.
وي در ادامه به جزئيات اين گزارش پرداخت و گفت: ما در 2 حوزه آموزش عمومي قرآن و حوزه فعاليت‌هاي تبليغي و ترويجي قرآن مبالغي را از شوراي توسعه فرهنگ قرآني دريافت کرديم که در حوزه آموزش عمومي بالغ بر يک ميليارد و 300 ميليون تومان و در حوزه فعاليت‌هاي تبليغي و ترويجي نيز حدود 700 ميليون تومان و جمعاً حدود 2 ميليارد تومان بودجه دريافت کرديم اما حدود 2 ميليارد و 300 ميليون تومان هزينه کرده‌ايم.
مديرعامل اتحاديه تشکل‌هاي قرآن و عترت کشور تصريح کرد: اين مبالغ دريافتي و هزينه کردها، همه مصوبه شوراي توسعه فرهنگ قرآني بوده و ما نمي‌توانستيم از اين مصوبات عدول کنيم، به عبارت ديگر در حوزه آموزش عمومي قرآن کريم، حتي سرفصل‌هايي که بايد اجرا مي‌شد نيز تعيين شده بود.
وي خاطرنشان کرد: در توزيع اين بودجه، تمام سعي اتحاديه بر اين بود که همه مؤسسات قرآني چه در حوزه حمايت‌هاي عمومي و چه در حوزه طرح‌هاي آموزشي، حتماً انتفاعي از اين بودجه‌ها داشته باشند.
وي گفت: دستگاه‌هاي قرآني و همچنين سازمان‌هاي اجرايي کشور به گونه اي عمل کنند که هزينه کرد مخفي نداشته باشند؛ يعني هر دستگاهي، هر مبلغي را دريافت و هر ميزان از آن را که هزينه کرد، به اطلاع عموم مردم برساند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن