تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813064867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افت قیمت نفت به سطح 42.72 دلار در هر بشکه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افت قیمت نفت به سطح 42.72 دلار در هر بشکه
بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز دوشنبه منتشر شد، قیمت سبد نفت این سازمان، متشکل از نفت 12 کشورعضو ، نسبت به جمعه گذشته با 1.3 درصد کاهش به 42.72 دلار در هر بشکه رسید.
کد خبر: ۵۴۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ - 09 November 2015


بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز دوشنبه منتشر شد، قیمت سبد نفت این سازمان، متشکل از نفت 12 کشورعضو ، نسبت به جمعه گذشته با 1.3 درصد کاهش به 42.72 دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش ایرنا، بنابر اعلام اوپک، هر بشکه نفت این سازمان پنجشنبه گذشته به قیمت 43.28 دلار معامله شد.
قیمت نفت برنت دریای شمال که دو سوم نفت جهان بر پایه آن قیمت گذاری می شود، در پایان معاملات جمعه گذشته در بازار آیس فیوچرز لندن، با 1.2 درصد کاهش نسبت به روز پیش از آن، به 47.42 دلار در هر بشکه رسید.
هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز جمعه گذشته به هنگام بسته شدن بازار نایمکس این کشور با دو درصد کاهش نسبت به پنج شنبه گذشته به 44.29 دلار رسید.
هفته گذشته، به دلیل افزایش ذخایر انباری نفت در آمریکا که وخیم تر شدن مازاد عرضه در بازارها را در پی داشت، قیمت نفت برنت دریای شمال 4.2 درصد و قیمت نفت خام آمریکا پنج درصد کاهش یافتند.
الجزایر، آنگولا، اکوادور، لیبی، ایران، عراق، کویت، نیجریه، قطر، عربستان سعودی، امارات و ونزوئلا از اعضای تشکیل دهنده اوپک هستند.
اوپک تقریبا 40 درصد نفت مورد نیاز جهان را تولید می کند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن