تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیدی :‌برنامه‌هایمان را در کمپ اصفهان اجرایی کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زیدی :‌برنامه‌هایمان را در کمپ اصفهان اجرایی کردیم
سر مربی تیم ملی نوجوانان تنیس گفت :‌کمپ‌های تنیس می‌تواند سطح فنی تنیسورها را بالا ببرد.

زیدی :‌برنامه‌هایمان را در کمپ اصفهان اجرایی کردیم
فرشید زیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پایان کمپ آسیایی در اصفهان بیان کرد :‌ این کمپ در شرایط ایده‌آل برگذار شد و تنیسورها و مربیان ایرانی در شرایطی بسیار مساعد زیر نظر مربی تایلندی آموزش‌های لازم برای بالابردن سطح  تنیس را دیده‌اند در این کمپ 24تنیسور دختر و پسر در اختیار ما بودند و به صورت شبانه‌روزی با آن‌ها کار شد.


وی اضافه کرد : من و مهتاب صادقیانی به همراه خامسمان تایلندی برنامه ریزی‌های صورت گرفته را در اختیار مربیان قرار می‌دادیم و نحوه آموزش این برنامه‌ها توسط مربیان اجرایی و عملکرد تنیسورها در پایان ارزیابی می‌شد.


زیدی در خصوص ضرورت این کمپ‌ها گفت : در این گونه تورهای تنیس مطالب مفید و جزئی در اختیار تنیسورها قرار می‌گیرد و به ارتقای فنی و کیفی بازی آن‌ها کمک فراوانی خواهد کرد. به هر حال این کمپ در حضور یک مربی با دانش خارجی برگذار شد و در پایان نیز گواهی این دوره به تنیسورها در مراسم اختتامیه داده شد.


وی در خصوص ادامه برنامه‌ریزی‌ها برای برگذاری کمپ‌های تنیس اظهار داشت : ماه ‌آینده تنیسورهای نوجوان را به تایلند اعزام خواهیم کرد و پس از آن در تدارک کمپ دیگری در ایران هستیم. کمپ اصفهان برای نخستین بار در کشور برگزار شد و  پس از آن می‌توانیم برنامه‌های جدی‌تری را در این زمینه داشته باشیم.


سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت : این نفرات به زودی معرفی خواهند شد  و پس از آن در اوایل آذر ماه مسابقه انتخابی را برای حضور در مسابقات مقدماتی جهانی سریلانکا برگذار خواهیم کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/   





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

رقابت 50 تنیسور در جدول اصلی تور آسیایی
تکلیف ملی پوشان تنیس مشخص می شود
ماریا شارپوا به کتابفروشی‌ها می‌آید
آغاز تور آسیایی اصفهان با یک تنیسور خارجی





۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن