تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815375197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرعت ويژگي‌ متمايز خدمات ارزي بانک شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۵۹ب.ظ)
مدير امور بين‌الملل بانک شهر تصريح کرد: سرعت ويژگي‌ متمايز خدمات ارزي بانک شهر موج - ارائه خدمات ارزي با سرعت بالا در بانک شهر، به عنوان ويژگي ‌رقابتي اين بانک نسبت به ساير بانک‌هاي کشور عنوان شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير امور بين‌الملل اين بانک با اشاره به افزايش فعاليت‌هاي ارزي بانک شهر پس از دريافت مرحله دوم مجوز ارزي، اظهار کرد: با دريافت اين مجوز، بانک شهر مانند بسياري از بانک‌هاي مطرح و قديمي علاوه بر اقداماتي مانند افتتاح حساب و انجام حوالجات ارزي، واردات و صادرات کالا را نيز با سرعتي قابل قبول و به صورت حواله‌اي و LC انجام مي‌دهد.
عصمت خاکباز، ارتباط مستقيم با کارگزاران از طريق سوئيفت را از مزاياي اين بانک نسبت به ساير بانک‌‌ها دانست و افزود: ارتباط مستقيم با سوئيفت، سرعت ارائه خدمات ارزي را افزايش مي‌دهد که اين موضوع براي مشتريان بسيار حائز اهميت است.
وي افزود: اقدامات ارزي برخي بانک‌هاي کشور که سوئيفت آنها قطع است نيز از طريق بانک شهر صورت مي‌گيرد.
خاکباز با تاکيد بر اهميت انجام امور ارزي در کوتاه‌ترين زمان، گفت: با توجه به اهميت اين موضوع، مشتريان بدون معطلي خدمات مورد نياز ارزي خود را دريافت مي‌کنند و حتي اشکالات احتمالي در سيستم‌هاي نرم‌افزاري نيز مانع ارائه خدمات سريع نمي‌شود.
وي افزود: بانک شهر در مدت کوتاه و در مقايسه با بسياري از بانک‌هاي همتراز خود، به لحاظ ارزي روند رو به رشدي دارد و کيفيت خدمات آن با بانک‌هاي برتر در اين زمينه برابري مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن