تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال عضو شوراي شهر تهران و مدير عامل انجمن نابينايان ايران از سامانه بانکي روشندلان پست بانک ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۴ق.ظ)
استقبال عضو شوراي شهر تهران و مدير عامل انجمن نابينايان ايران از سامانه بانکي روشندلان پست بانک ايران موج - دکتر علي صابري، روشندل عضو شوراي شهر تهران و علي‌اکبر جمالي، روشندل رئيس هيأت مديره و مدير عامل انجمن نابينايان ايران، به همراه سهيل معيني، روشندل مدير عامل شبکه تشکل‌هاي نابينايان و کم‌بينايان کشور و جمعي از نابينايان، نهم آبان‌ سال جاري از سامانه بانکي ويژه نابينايان پست بانک ايران در شعبه ميرزاي شيرازي تهران بازديد و ضمن استقبال از راه‌اندازي سامانه مذکور از مسولان اين بانک نيز تقدير کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، صابري در اين بازديد ضمن تقدير از اين بانک اظهار کرد: از ايجاد و راه‌اندازي سامانه بانکي ويژه نابينايان بسيار خوشحال هستم و حميت و همت مسوولان پست بانک ايران نيز در اين خصوص ستودني است.
وي افزود: انتظار داريم همه بانک‌ها نسبت به ايجاد چنين امکاناتي براي اقشار معلول جامعه اقدام نمايند اما متأسفانه عليرغم پيگيري‌هاي صورت گرفته ساير بانک‌ها استقبال خوبي نکرده‌اند.
جمالي نيز تصريح کرد: بسيار خوشحاليم که مسوولان پست بانک ايران در اين زمينه پيشگام شده و اين سامانه را مناسب با نياز روشندلان راه‌اندازي کرده‌اند. اميدوارم الگوي خوبي براي ساير بانک‌ها و توسعه آن باشد.
معيني هم ضمن تقدير از مسوولان پست بانک ايران اظهار کرد: انجام اينگونه اقدامات در راستاي توجه به حقوق معلولان است و خوشبختانه مسوولان پست بانک ايران در اين زمينه پيش‌قدم شده و به اين قشر خدمت‌رساني مي‌کنند.
همچنين دکتر غلامحسين صباغي، عضو هيأت مديره پست بانک ايران، در اين بازديد با ارائه توضيحات لازم گفت: افتخار داريم که به عنوان اولين بانک و در راستاي ايفاي مسووليت اجتماعي و فعاليت‌هاي نوع‌دوستانه، اين سامانه را راه‌اندازي کرديم و اگر روشندلان و مسوولان انجمن نابينايان کشور اقبال خوبي داشته باشند قطعاً آن را توسعه خواهيم داد.
وي افزود: اين سامانه نياز به اطلاع‌رساني ويژه دارد و انتظار داريم که مسئولان مرتبط به‌خوبي آن را به همه نابينايان کشور معرفي و آنان را به استفاده از اين خدمت ويژه تشويق کنند.
صباغي تصريح کرد: راه‌اندازي اينترنت بانک ويژه‌ نابينايان در دستور کار پست بانک ايران قرار دارد و با راه‌اندازي آن قطعاً خدمات بانکي با سهولت بيشتري به اين قشر از جامعه ارائه خواهد شد.
گفتني است: سامانه جامع بانکي ويژه نابينايان پست بانک ايران با همکاري انجمن نابينايان کشور و شرکت دانش‌بنيان پکتوس ايجاد و بيست‌و‌يکم مهر طي مراسمي مورد بهره‌برداري قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن