تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه پرسي عضويت اتحاديه اروپا سال آينده در انگليس برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۷ب.ظ)
همه پرسي عضويت اتحاديه اروپا سال آينده در انگليس برگزار مي شود موج - نخست وزير انگليس قصد دارد همه پرسي براي ادامه عضويت انگليس در اتحاديه اروپا را در تابستان سال 2016 برگزار کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، روزنامه تايمز امروز (دوشنبه) گزارش داد، ديويد کامرون نخست وزير انگليس قصد دارد در صورت توافق کشورهاي عضو اتحاديه اروپا براي تدوين برنامه هاي اصلاحات در داخل اين اتحاديه در جلسه ماه آينده (دسامبر) اتحاديه اروپا، همه پرسي براي ادامه عضويت يا خروج انگليس از اين اتحاديه را تا ژوئن سال 2016 برگزار کند.
قرار بود حزب برنده در انتخابات سال جاري انگليس (حزب محافظه کار) در سال 2017 همه پرسي حضور در اتحاديه اروپا را برگزار کند که به نظر مي رسد ديويد کامرون تمايل دارد تا با هدف جلوگيري از تداخل آن با انتخابات آلمان و فرانسه اين همه پرسي را در تابستان سال 2016 برگزار کند.
فردا قرار است نامه حاوي برنامه هاي اصلاحات انگليس براي ادامه عضويت اين کشور در اتحاديه اروپا به دونالد تاسک، رئيس شوراي اروپا تحويل داده شود.
به طور کلي در شرايط کنوني اتحاديه اروپا خواهان ادامه حضور انگليس در اين اتحاديه است و پيش بيني مي شود کميسيون اروپايي اقداماتي را در راستاي جلوگيري از خروج انگليس انجام دهد.
ژان کلود يانکر رئيس کميسيون اروپا پيش از اين تاکيد کرده است که انگليس بايد به يک توافق منصفانه با اتحاديه اروپا دست يابد ولي نمي تواند اولويت هاي خود را بر اتحاديه اروپا تحميل کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن