تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813031636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصيل۱۲۰ هزار دانش آموز در مراکز استثنايي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۵۷ق.ظ)
تحصيل۱۲۰ هزار دانش آموز در مراکز استثنايي کشور موج- رئيس سازمان آموزش وپرورش استثنايي گفت: امسال آمار تلفيقي دانش آموزان استثنايي کشور افزايش يافته و پيش ببني مي‌کنيم بين ۵ تا ۷ هزار نفر به تلفيقي‌هاي کشور افزوده شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مجيد قدمي در مراسم افتتاح هنرستان استثنايي ابتکار تربت حيدريه، احداث مراکز آموزش استثنايي را مصداق حمايت از عدالت آموزشي دانست و افزود: با توجه به ابزار و تجهيزات تخصصي قوي، شناسايي دانش آموزان استثنايي و کساني که نيازمند خدمات ويژه هستند بهتر شده و بر همين اساس برنامه‌هاي متعددي براي اين مراکز تدارک ديده شده است.
وي با اشاره به تحصيل ۵۰ هزار دانش آموز تلفيقي در کشور، افزود: امسال آمار تلفيقي دانش آموزان استثنايي کشور افزايش يافته و پيش ببني مي‌کنيم بين ۵ تا ۷ هزار نفر به تلفيقي‌هاي کشور افزوده شود.
قدمي گفت: ۱۲۰ هزار دانش آموز در يک هزار و ۵۵۰ مرکز آموزش استثنايي کشور تحصيل مي‌کنند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي به برخي برنامه‌هاي اين سازمان اشاره کرد و گفت: برنامه‌هاي آموزشي، حمايتي، تأمين خدمات دارويي و تجهيزات پزشکي، کاشت حلزون، ارائه کتب درسي و فعاليت‌هاي اردويي و ورزشي تنها بخشي از فعاليت هاي سازمان آموزش و پرورش استثنايي کشور براي دانش آموزان نيازمند به خدمات ويژه است.
وي از احداث 12 پروژه براي دانش آموزان استثنايي خبرداد و افزود: با توجه به فضاي عاطفي و انسان دوستانه اي که در اين مراکز وجود دارد، خيرين تمايل بيشتري براي احداث مراکز استثنايي دارند.
قدمي گفت: امسال بيش از ۳۵۰ دانش آموز استثنايي در کنکور سراسري پذيرفته شده و لذا بايد شرايطي را فراهم کنيم تا زمينه ساز رشد و ارتقاي شاخص توسعه آموزشي کشور باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن