تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820078955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان/ همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری خارجی در پسا تحریم + ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشخوان/ همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری خارجی در پسا تحریم + ویدئو


دبیر اجرایی همایش بین المللی تامین مالی و جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور، آموزش راهکارهای همکاری با شرکت های بین المللی را از اهداف اصلی برگزاری همایش برشمرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همایش بین المللی " تامین مالی و جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور" ، امروز فعالیت دو روزه ‏خود را در تهران آغاز کرد.
همایش بین المللی تامین مالی و جذب سرمایه گذاری خارجی؛ اهداف و برنامه ها

سید حسین رضوی، دبیر اجرایی همایش، در گفتگوی تلفنی با برنامه پیشخوان شبکه خبر، با اشاره به اینکه در بحث سرمایه گذاری خارجی یک سری نهادهای بین المللی فعال هستند افزود: برای جذب سرمایه های خارجی به کشور ناگزیر به ارتباط با این مجموعه ها هستیم .
وی آموزش به شرکت های داخلی درباره نحوه برقراری ارتباط با این نهادها به منظور جذب سرمایه های خارجی را یکی از اهداف اصلی همایش برشمرد. وی آموزش به شرکت های داخلی درباره نحوه برقراری ارتباط با این نهادها به منظور جذب سرمایه های خارجی را یکی از اهداف اصلی همایش برشمرد .
دبیر اجرایی همایش بین المللی " تامین مالی و جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور" ، با اشاره به اینکه همایش با هدف ایجاد آمادگی در شرکت های ایرانی به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی در دوران  پسا تحریم برگزار می شود افزود : پس از اجرایی شدن فرآیند برجام امید می رود از اواخر آذ ماه فرآیند لغو تحریم ها بطور جدی عملیاتی شود.
وی ادامه داد: حدود 50 جلسه با مدیران عامل بانک ها و موسسات سرمایه گذاری و شرکت های داخلی در ماه های اخیر با هدف آمادگی برای این کنفرانس برگزار شده است و در تمامی این جلسات اتفاق نظر وجود داشت که باید آمادگی لازم در شرکت های ایرانی به منظور جذب سرمایه های خارجی ایجاد شود .
دبیر اجرایی همایش اضافه کرد: به علت محدودیت ارتباط مالی ایران با دیگر کشورها در سال های اخیر بسیاری از فرآیندهای جلب سرمایه های خارجی فراموش شده و یا مدیران فعال در این حوزه دیگر فعال نیستند بنابر این هدف از این همایش ، آموزش به شرکت های ایرانی برای ترمیم زیر ساخت های حقوقی و مالی جلب سرمایه های خارجی در مجموعه های خود است تا در فرآیند پس از تحریم بتوانند از سرمایه های خارجی در مجموعه های خود استفاده نمایند.
رضوی با بیان اینکه در بحث سرمایه گذاری خارجی یک سری نهادهای بین المللی درگیر هستند این شرکت ها را شامل ایی سی ای ها، بانک ها و تامین کننده ها و منابع مالی فینانس، شرکت های رتبه بندی، شرکت های حسابرسی بین المللی و شرکت های حقوقی برشمرد و افزود: در این همایش تلاش کردیم ازهمه این نهادهای بین المللی برای حضوردر همایش دعوت کنیم تا راهکارهای جلب سرمایه های خارجی را برای شرکت های ایرانی تبیین کنند .
وی اولویت اول شرکت های خارجی را برای سرمایه گذاری در ایران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی برشمرد و گفت: شراکت با شرکت های ایرانی و حتی گاه خرید سهام آنها اولویت دوم شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در ایران استاز این رو شرکت های ایرانی باید برای گسترش بازار صادرات ایران نیز تلاش کنند.  
دانلود

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن