تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802560391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنفرانس بين‌المللي تأمين مالي و سرمايه‌گذاري خارجي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۴۰ب.ظ)
17 و 18 آبان؛ کنفرانس بين‌المللي تأمين مالي و سرمايه‌گذاري خارجي برگزار مي‌شود موج - بزرگ‌ترين کنفرانس تأمين مالي و جذب سرمايه‌گذاري خارجي در ايران در راستاي آمادگي‌ شرکت‌هاي ايراني در تأمين مالي خارجي، انتخاب شريک خارجي و انتقال دانش فني روزهاي 17 و 18 آبان در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اصغر عباسپور، مدير اجرايي اين کنفرانس، گفت: در بخش سخنراني‌هاي کليدي با حضور وزير اقتصاد، مشاور عالي رئيس جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد، قائم مقام بانک مرکزي، رئيس سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي فني واقتصادي ايران، رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون اموربين الملل و بازرگاني وزير نفت، ضمن ارائه تصويري از اقتصاد کلان کشور در فضاي پساتحريم به تبيين موضوعاتي چون فرايند رفع تحريم‌هاي بانکي، گشايش Swift و LC و نقش بانک‌ها در فاينانس و جذب سرمايه گذاري خارجي؛ فرايند رفع تحريم‌هاي نفتي و تأثير آن بر ميزان توليد، صادرات و جذب سرمايه گذار خارجي در صنعت نفت؛ انواع مشوق‌هاي مالياتي، حقوقي، قانون سرمايه گذاري خارجي ايران (فيپا) در مقايسه با کشورهاي رقيب؛ جذابيت‌ها و الزامات بورس تهران در جذب سرمايه گذار خارجي؛ مزيت مناطق آزاد کشور در جذب سرمايه گذارخارجي و موضوعات ديگر پرداخته خواهد شد.
مدير اجرايي کنفرانس تأمين مالي گفت: با توجه به نقش مؤسسات بيمه اعتبار صادراتي يا ECA ها در پوشش بيمه‌اي و تضمين فاينانس، راهکارهاي اعتبار کوتاه مدت جهت بازسازي و نوسازي تاسيسات صنعتي موجود از طريق واردات قطعات يدکي و مواد مصرفي و همچنين راهکارهاي تأمين مالي بلند مدت از جمله تأمين مالي پروژه اي در بخش‌هاي نفت و گاز و پتروشيمي، راه آهن، زيرساخت‌هاي بنادر، خودرو و ساير ماشين آلات، با حضور رئيس منطقه خاور ميانه و مدير ميز ايران موسسه بيمه اعتبار صادراتي ساچه ايتاليا (SACE) و رئيس واحد فاينانس پروژه بيمه اعتبار صادراتي هرمس آلمان (Euler Hermes) و مدير عامل چندين شرکت سرمايه گذاري ارائه خواهد شد.
طبق برنامه اين کنفرانس، «چفوآ» پارتنر ارشد شرکت BDO فرانسه (پنجمين موسسه حسابرسي بزرگ دنيا) و مدير ارشد سابق شرکت‌هاي KPMG و Ernst &Young در پنلي تحت عنوان «نقش شرکت‌هاي حسابرسي در فاينانس و سرمايه گذاري خارجي» به بيان نکات کليدي در حوزه حسابرسي قانوني شرکت‌ها جهت فاينانس و سرمايه گذاري خارجي خواهد پرداخت.
از بخش‌هاي ديگر اين کنفرانس، برگزاري نشست‌ها و کارگاه‌هاي تخصصي در حوزه الزامات حقوقي در قراردادهاي سرمايه گذاري خارجي با حضور نمايندگاني از معتبرترين مؤسسات حقوقي اروپا و ايران، نقش بازار سرمايه با محوريت صندوق پروژه، کاهش ريسک سرمايه گذاري خارجي، بازاريابي فاينانس و سرمايه گذاري خارجي، راهکارهاي مشارکت موفق با شرکت‌هاي خارجي ((M&A و مديريت ريسک و پوشش ريسک سرمايه گذاري خارجي در ايران خواهد بود.
اين کنفرانس توسط دانشکده کارآفريني دانشگاه تهران و با همکاري سازمان سرمايه گذاري وکمک‌هاي فني و اقتصادي ايران، شوراي عالي مناطق آزادتجاري، صنعتي و ويژه اقتصادي و کانون نهادهاي سرمايه گذاري ايران و شرکت صنايع پتروشيمي خليج فارس برگزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن