تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جايگزيني ۶۵ هزار دستگاه کاميون و کشنده داراي سن بالاتر از ۳۵ سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۲ق.ظ)
به زودي به مرحله اجرا خواهد رسيد؛ طرح جايگزيني ۶۵ هزار دستگاه کاميون و کشنده داراي سن بالاتر از ۳۵ سال موج - مدير بهينه‌سازي انرژي در بخش حمل‌ونقل شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت گفت: طرح جايگزيني ۶۵ هزار دستگاه کاميون و کشنده داراي سن بالاتر از ۳۵ سال که يکي از طرح‌هاي بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه ۱۳۹۳ است به زودي به مرحله اجرا خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر اسماعيل‌زاده اظهار کرد: طرح جايگزيني ۶۵ هزار دستگاه کاميون و کشنده داراي سن بالاتر از ۳۵ سال که يکي از طرح‌هاي بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه ۱۳۹۳ است به زودي به مرحله اجرا خواهد رسيد.
وي با اشاره به اين که طرح جايگزيني ۶۵ هزار دستگاه کاميون و کشنده داراي سن بالاتر از ۳۵ سال در آخرين روزهاي سال ۱۳۹۳ به تصويب شوراي اقتصاد رسيد، افزود: اين طرح از زمان تصويب با هدف اجراي هرچه بهتر، در دستور کار تيم پروژه شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت قرار گرفت.
اسماعيل‌زاده با بيان اين که فعاليت‌هاي مستمر شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت پس از تصويب اين طرح بر فراهم آوردن امکانات و زمينه‌هاي لازم براي اجرايي شدن طرح متمرکز بوده است، گفت: تهيه و تدوين پيش‌نويس تفاهم‌نامه و قراردادهاي في‌مابين ذينفعان طرح، تدوين روش و فرآيند اجراي طرح بر مبناي تعهدات پيش‌بيني شده در قراردادها، تعيين رويه مالي در اجراي طرح نوسازي کاميون‌ها، تهيه طرح اندازه‌گيري و صحه‌گذاري تحقق صرفه‌جويي‌ها و ايجاد سامانه مکانيزه براي اجرا، پايش، گزارش‌گيري و پرداخت‌هاي مربوط به طرح از محورهاي اصلي فعاليت‌هاي اين شرکت بوده است.
مدير بهينه‌سازي انرژي در بخش حمل‌ونقل با اشاره به اين که اقدام‌هاي انجام شده در مراحل پاياني است، تصريح کرد: اميد مي‌رود با ادامه همکاري‌هاي سازنده في‌مابين شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت، سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي و ساير نهادهاي مرتبط به زودي شاهد آغاز مرحله اجرايي طرح باشيم.
وي يادآور شد: در طرح جايگزيني ۶۵ هزار دستگاه کاميون و کشنده داراي سن بالاتر از ۳۵ سال، صرفه‌جويي سوخت هر خودرو جديد به مدت پنج سال بازپرداخت خواهد شد که اجراي اين طرح علاوه بر صرفه‌جويي در مصرف سوخت، سبب کاهش قابل توجه آلاينده‌هاي زيست‌محيطي و افزايش ايمني ترافيک جاده‌اي خواهد شد.
طرح جايگزيني ۶۵ هزار دستگاه کاميون و کشنده داراي سن بالاتر از ۳۵ سال، براي کاميون‌هاي بالاي ۱۰ تن در سه گروه ۱۰ تا ۱۸ تن، ۱۹ تا ۲۶ تن و ۲۷ تن به بالا انجام مي‌شود.
حجم کل سرمايه‌گذاري مورد نياز در طرح نوسازي کاميون‌ها، ۲ ميليارد و ۷۶۲ ميليون دلار است که در طول مدت اجراي اين طرح، سالانه به طور متوسط يک ميليارد و ۳۸۱ ميليون ليتر انرژي صرفه‌جويي مي‌شود و انتشار ۳.۷۲ ميليون تن کربن کاهش مي‌يابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن