تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساليانه نود هزار سرطاني جديد به آمار بيماران سرطاني اضافه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۶ب.ظ)
قائم مقام وزير بهداشت: ساليانه نود هزار سرطاني جديد به آمار بيماران سرطاني اضافه مي شود موج - خرم آباد - قائم مقام وزير بهداشت گفت: بر اساس آمار، ساليانه نود هزار سرطاني جديد به آمار بيماران سرطاني اضافه مي شود كه 3400 نفر از آنها كودك است.
به گزارش خبرگزاري موج، دكتر سيد محمدهادي ايازي، قائم مقام وزير بهداشت در امور مشاركت هاي اجتماعي، در جمع نيكوكاران سلامت لرستاني، نقش فرهنگ سازي سازمان هاي مردم نهاد را بسيار مهم تلقي كرده و گفت: سازمان هاي مردم نهاد علاوه بر تامين نيازهاي حوزه سلامت مي توانند در زمينه فرهنگ سازي سلامت نيز ايفاي نقش كرده و ياري گر حوزه سلامت باشند.
قائم مقام وزير بهداشت گفت: براساس آمار، ساليانه نود هزار سرطاني جديد به آمار بيماران سرطاني اضافه مي شود كه 3400 نفر از آنها كودك بوده و هم اكنون بيش از 60000 بيمار مبتلا به MS در كشور وجود دارد و جمعيت كشور نيز به سمت ميانسالي مي رود و اين پديده ها، خسارات فراوان و هزينه هاي هنگفتي را بر دولت تامين مي كنند كه اگر نيكوكاران سلامت ياري گر دولت نباشند قطعا" در حوزه سلامت با مشكلات فراواني مواجه خواهيم شد.
دكتر ايازي توسعه سازمان هاي مردم نهاد و استفاده از كمك مردم و نيكوكاران سلامت در حل مشكلات جامعه را در ابعاد مختلف بويژه در حوزه خطير سلامت امري مهم، ضروري و قابل توجه دانسته كه بايد در توسعه آن اهتمام ويژه داشته باشيم.
وي با اشاره به اين‌که 610 سازمان مردم‌نهاد در حوزه سلامت در سطح کشور وجود دارد، عنوان کرد: 90 سازمان در مقياس ملي و 520 سازمان در مقياس استاني فعاليت دارند.
ايازي بيان کرد: در حوزه کار خير و مؤسسات مردم نهاد بايد فرهنگ‌سازي کنيم تا مردم ارزش کار خير افراد و حضور آن‌ها در خيريه را بدانند و از کودکان، نوجوانان و جوانان در اين راستا بايد استفاده کنيم تا در حوزه سلامت و نظام سلامت کمک کنند.
قائم‌مقام وزير بهداشت عنوان کرد: بنا به گفته رئيس دانشگاه علوم پزشکي لرستان طي سال اخير در سطح استان لرستان بالغ بر 37 ميليارد تومان مردم کمک‌هاي نقدي و غير نقدي داشته‌اند.
قائم‌مقام وزير بهداشت در امور مشارکت‌هاي اجتماعي، سازمان هاي مردم‌نهاد و خيّرين حوزه سلامت بيان کرد: مشارکت مردم در يک بخش اين است که زمينه مشارکت مردم از طريق سرمايه‌گذاري بخش خصوصي فراهم کنيم، بخش ديگر اين‌که مشارکت مردم را در حوزه کارهاي خير فراهم کنيم و بخش آخر اين‌که مشارکت مردم براي حوزه سلامت خودشان باشد و فرهنگ‌سازي در حوزه سلامت داشته باشند که وزارت درمان نيز برهمين اعتقاد جلو مي‌رود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن