تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813206972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جواد عزتی: نقش دزد را در «مغز نارنجی» ایفا می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جواد عزتی: نقش دزد را در «مغز نارنجی» ایفا می‌کنم
جواد عزتی گفت: تاکنون 90 درصد از «مغزنارنجی» به پایان رسیده و با توجه به اینکه من پیش از این نقش پلیس را ایفا کرده بودم این بار نقش دزد را بازی می کنم.
خبرگزاری میزان :جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی «مغز نارنجی» به کارگردانی مهدی خسروی و به تهیه کنندگی علی عطشانی هستم و باید بگویم که این فیلم قصه شیرینی دارد و در فضای کار اکشن-پلیسی است.

وی افزود: تاکنون 90 درصد از کار به پایان رسیده و با توجه به اینکه من پیش از این نقش پلیس را ایفا کرده بودم این بار نقش دزد را بازی می کنم.
 
این بازیگر ادامه داد: «مغزنارنجی» فضای طنز ندارد اما شوخ طبعانه به قصه نگاه کرده است.

و خاطر نشان کرد: در این فیلم حسام نواب صفوی ، نیوشا ضیغمی، کامران تفتی، مهران رجبی و ... به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی است عوامل «مغز نارنجی» عبارتند از نویسنده فیلمنامه: مهدی علی میرزایی، کارگردان: مهدی خسروی، مدیر فیلمبرداری: مانی عطشانی، صدابردار: علی ذوالفقاری، مدیر تولید: علیرضا بیات، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، ‌ دستیار یک و برنامه ریز: وحید مهین دوست، دستیار کارگردان:‌ سروش حسینجانی، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، جلوه های ویژه رایانه ای: احسان شمالی، ‌طراح چهره پردازی: امیر ترابی، عکاس: نوید خداپناهی، ‌سرمایه گذار: حمید رضا نصیری، مجری طرح: رضا یار خلجی، ‌تهیه کننده: علی عطشانی، ‌محصول بیتا فیلم تهران.





تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن