تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقد و بررسي «هتلي‌ها» در شبکه چهار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷ب.ظ)
نقد و بررسي «هتلي‌ها» در شبکه چهار موج - نقد و بررسي هتلي‌ها، پخش جنايات و مکافات و آشنايي با زندگي آيت الله سبحاني از برنامه امشب و فردا شبکه چهار است.
به گزارش خبرگزاري موج، نقد و بررسي هتلي‌ها، پخش جنايات و مکافات و آشنايي با زندگي آيت الله سبحاني از برنامه امشب و فردا شبکه چهار است.

نقد و بررسي هتلي‌ها در شبکه فرهيختگان
نمايش «هتلي‌ها» به کارگرداني حميدرضا آذرنگ و نويسندگي ساناز بيان، از نمايش‌هايي است که هم اکنون روي صحنه تماشاخانه ايرانشهر اجرا مي‌شود.
در اين نمايش حميدرضا آذرنگ، نسيم ادبي، سام کبودوند، بهاره کيان افشار، آيه کيان پور، ستايش محمودي و آناهيتا همتي هنرنمايي مي‌کنند.
برنامه تخصصي «نقد تئاتر» به تهيه کنندگي مجيد گياه چي و اجراي عطاءالله کوپال شنبه‌ها ساعت 23 پخش و يکشنبه‌ها ساعت 16 بازپخش مي‌شود.

پخش جنايات و مکافات از شبکه چهار
فيلم تلويزيوني «جنايات و مکافات» به کارگرداني و تهيه‌کنندگي عباس رافعي و نويسندگي جابر قاسمعلي روي آنتن مي‌رود.
اين فيلم که اقتباسي از رمان"جنايات و مکافات" داستايوفسکي است، در سال 1390 در شبکه چهار سيما توليد شده است.
جنايات و مکافات داستان رسول راسخ دانشجوي اخراجي است که گردنبند مادرش را براي گرو گذاشتن نزد ملوک پيرزن نزول خور محله مي‌برد تا پولي قرض بگيرد. طي ماجرايي بين رسول و ملوک نزاعي در مي‌گيرد و پيرزن کشته مي‌شود.
در اين فيلم تلويزيوني مهدي سلطاني (بازپرس)، آتنه فقيه نصيري، رابعه اسکويي (زن رباخوار)، ميسا مولوي (رسول)، عباس شجاع، سياوش قاسمي، روشنک گرامي و... به ايفاي نقش مي‌پردازند.

آشنايي بيشتر با آيت الله سبحاني در ذوالفنون
قسمت دوم مستند «ذوالفنون» با هدف آشنايي بيش از پيش با استاد معظم حضرت آيت الله سبحاني، فردا (يکشنبه ساعت 20:20) روي آنتن مي‌رود.
اين مستند پرتره زندگي آيت الله سبحاني را به تصوير مي‌کشد و محل تولد، کتاب معيار الفکر و... ايشان را به مخاطبان معرفي مي‌کند.
استاد معظم حضرت آيت الله سبحاني در 28 شوال المکرم 1347 ق (20 فروردين 1308 ش) در تبريز در خانواده علم و تقوا و فضيلت ديده به جهان گشود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن