تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت توجه به حوزه راه قبل از وقوع حوادثي همچون سيلاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۱ق.ظ)
ضرورت توجه به حوزه راه قبل از وقوع حوادثي همچون سيلاب موج - معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي با اشاره به اهميت توجه به حوزه راه قبل از وقوع حوادثي همچون سيلاب گفت: يک هزار و ۲۰۰ پل بزرگ بالاي ۲۰ متر، در معرض تخريب آني قرار دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسين ميرشفيع روز جمعه در حاشيه بازديد از راه‌هاي روستايي شهرستان آستانه اشرفيه در شرق استان گيلان افزود: اين مساله به معناي آن است که وقتي سيل بيايد، از آنجايي که زير اين پل‌ها خالي است، امکان دارد پل فرو بريزد که نمونه آن دو پل در ايلام و يک پل در تنکابن مازندران بود.
وي ادامه داد: بايد قبل از وقوع حوادثي همچون سيلاب، اقدامات پيشگيرانه را انجام دهيم.
معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي با بيان اين که مسووليت مستقيم براي تأمين اعتبارات ويژه سيل با ستاد حوادث و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي است، گفت: خطر سيلاب را بايد در زمان مناسب پيشگيري کنيم؛ چراکه در صورت وقوع، بايد چندين برابر هزينه کنيم تا خسارت‌ها جبران شود.
وي با تأکيد بر اين که بايد هدايت آب‌هاي سطحي و جلوگيري از رانش را قبل از فرارسيدن فصل بارش‌ها انجام دهيم، خاطرنشان کرد: در زمان کنوني که موقع بارندگي‌ها است، نمي‌توانيم اقدام به پر کردن زير پل‌ها کنيم.
ميرشفيع ادامه داد: راه‌ها براي استفاده در شرايط بحراني و دسترسي به مناطق بحران‌زده، نقش اساسي دارند و بايد به اين موارد مهم، توجهي اساسي شود.
وي خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازي آمادگي دارد تا با مشارکت دهياران، در زمينه آسفالت راه‌هاي روستايي و ارائه خدمات در اين زمينه همکاري‌هاي لازم را انجام دهد.
همچنين معاون وزير راه کشور گفت: تاکنون دو هزار کيلومتر از راه‌هاي روستايي کشور آسفالت شد و تا پايان سال جاري، دو هزار پروژه آسفالت به بهره‌برداري خواهد رسيد.
سيد حسين ميرشفيعي با اشاره به توزيع رايگان قير براي آسفالت شهرهاي زير ۲۰ هزار خانوار اظهار داشت: تاکنون دو هزار کيلومتر از راه‌هاي روستايي کشور آسفالت شده که تا پايان سال مالي تيرماه ۹۵، دو هزار پروژه آسفالت به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي به يک هزار و هفت‌صد راه ارتباطي ايجاد شده پس از انقلاب اسلامي در کشور اشاره کرد و گفت: سال گذشته يک هزار ميليارد تومان اعتبارات راه‌هاي روستايي کشور بود و در سال جاري يک هزار و ۳۰۰ ميليارد تومان اعتبار پيش‌بيني شده است.
معاون وزير راه کشور با اعلام آمادگي از آسفالت رايگان راه روستايي در صورت فراهم کردن زيرسازي مسير توسط دهياران افزود: ۶۰۰ هزار تن قير براي راه‌هاي روستايي در کشور تهيه شده است.
معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي از راه‌هاي روستايي کيسم، چهارده، فوشازده، اميرهنده بالا، کاچاء، تازه آباد مرزيان، محسن‌آباد دستک، پائين رودپشت، گيلده بالا و پائين و تعدادي از پل‌هاي روستايي شهرستان آستانه اشرفيه بازديد و مشکلات آن‌ها را بررسي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن