تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815377645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی 13 آبان نماد مجاهدت مسلمین در برابر شیطان بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر دانش آموزی استان مرکزی در گفت و گو با پانا: راهپیمایی 13 آبان نماد مجاهدت مسلمین در برابر شیطان بزرگ است مدیر دانش آموزی استان مرکزی گفت: راهپیمایی 13 آبان ماه نماد مجاهدت مسلمین در برابر شیطان بزرگ است که حضور دانش آموزان و جوانان در حماسه 13 آبان نشان از تفکر و فرهنگ ظلم ستیزی در جامعه اسلامی دارد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 10:59

خبرگزاری پانا+راهپیمایی 13 آبان نماد مجاهدت مسلمین در برابر شیطان بزرگ است

ابوالفضل بادرستانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، افزود: اساس اسلام و نقش مسلمانان حمایت از مظلوم و دوری جستن از استکبار است که این امر باید در بین آحاد مردم بویژه دانش آموزان نهادینه شود.
وی ادامه داد: شرکت حماسی دانش آموزان بیانگر حضور انقلابی و پایبندی آنها و زنده بودن تفکر امام راحل و محور قرارگرفتن شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است.
مدیر دانش آموزی استان مرکزی اظهار داشت: نقش دانش آموزان در حماسه 13 آبان حفظ روحیه انقلابی و پایبندی به شعارهای اصلی انقلاب و اندیشه های حضرت امام(ره) است.
بادرستانی بیان کرد: آگاهی دادن به دانش آموزان و بیان علل و تحلیل ریشه های انقلاب اسلامی سبب حضور دانش آموزان در صحنه خواهد بود.
وی ابراز داشت: سازمان دانش آموزای در راستای کار تشکیلاتی و وظیفه اصلی خود که در واقع تربیت اجتماعی نسل جوان کشورهاست باید نسبت به تبیین تفکر امام(ره) و فرهنگ عاشورا اقدام نموده و فرهنگ استکبار ستیزی را در دوران جامعه اسلامی نهادینه نماید.
مدیر دانش آموزی استان مرکزی اضافه کرد: نسل انقلابی باید در برابر زیاده طلبی بایستد و همواره خود را حامی مظلومین بداند و مصداق تفکر هر انسان مسلمان باید بر مبنای شعار «هیهات من الذله» امام حسین (ع) باشد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن