تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819711053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خوسف: 13 آبان نماد مبارزه با استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکاست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار خوسف:
13 آبان نماد مبارزه با استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکاست
فرماندار خوسف گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان، در بحث پسابرجام تذکری به آمریکا خواهد بود که اگر بد عهدی کند و به تعهدات خودش عمل نکند به طور قطع ایران اسلامی محکم در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا خواهد ایستاد.

خبرگزاری فارس: 13 آبان نماد مبارزه با استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکاست



به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‎فرد صبح امروز در جلسه برنامه‎ریزی راهپیمایی 13 آبان شهرستان خوسف، اظهار داشت: 13 آبان روز دانش‎آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که سه واقعه مهم تبعید حضرت امام(ره)،تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و شهادت دانش‎آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی رخ داده است. وی با بیان اینکه امسال با توجه به تحولات منطقه و همچنین بحث پسابرجام حضور مردم و دانش‎آموزان در راهپیمایی 13 آبان از حساسیت خاصی برخوردار است، افزود: حضور مردم و دانش‎آموزان در راهپیمایی 13 آبان امسال نقطه عطفی در تاریخ ایران، به ویژه نقطه امیدی برای مردم مظلوم و ستمدیده سوریه، یمن و عراق که درگیر جنگ با داعش و تکفیری‎ها هستند، خواهد بود. فرماندار خوسف با بیان اینکه حضور مردم و دانش‎آموزان در این راهپیمایی قوت قلبی برای مردم مظلوم و ستمدیده سوریه و یمن است، ادامه داد: حضور باشکوه در این راهپیمایی، در بحث پسابرجام تذکری به آمریکا خواهد بود که اگر بد عهدی کند و به  تعهدات خودش عمل نکند به طور قطع ایران اسلامی محکم در برابر زیاده‎خواهی‎های آمریکا خواهد ایستاد. فرجامی با اشاره به اینکه با هماهنگی و همگرایی که در جامعه ایجاد شده در سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی وظیفه داریم این راهپیمایی را باشکوه‎تر از سال  گذشته برگزار کنیم، تصریح کرد: این راهپیمایی نه تنها نقش بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمن را خواهد داشت بلکه اقتدار ملی ایران را به نمایش می‎گذارد.



انتهای پیام/69036/ط



94/08/07 - 11:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن