تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسیقی ایران معجزه می خواهد نه خواننده /مافیا بیداد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اسفندیار غره باغی؛ موسیقی ایران معجزه می خواهد نه خواننده /مافیا بیداد می کند اسفندیار غره باغی خواننده پیشکسوت ایران با اشاره به وضعیت موسیقی در کشور گفت: متاسفانه امروز خواننده سازی در شرکت های مختلف صورت می گیرد ؛این شرکت ها در حال خیانتی بزرگ به ایران هستند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 09:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ اسفندیار قره باغی خالق سرود مرگ بر آمریکابا اشاره به وضعیت فعلی موسیقی در کشور و خواننده سازی توسط شرکت های موسیقی گفت: متاسفانه خواننده سازی در ایران از طریق شرکت‌ها در این روزها بسیار انجام می‌شود. شرکت‌های موسیقی با خواننده‌سازی بزرگترین خیانت را به موسیقی و مردم و هنرمندان مملکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: گاها اطرافیان از من می پرسند صدای فلان خواننده را شنیدی؟ عصبانی می‌شوم که هرکسی را به اسم خواننده جا می‌زنند. از آنها می خواهم اسم هیچ کس را در جایگاه خواننده جلوی من نیاورند. چون بر این باورهستم خواننده خوب در ایران نداریم. مثل این است که مثلا از یک نفرب خواهند برای تماشای زباله بروند، خوب سرتاسر شهر و جوی و خیابان پر از زباله است، نیازی به این ندارد که برای دیدنش به جای مشخصی رفت.

ای خواننده تصریح کرد: متاسفانه وضعیت موسیقی در ایران شدیدا افتضاح است. وقتی انجام موسیقی سالهای سال دست کسانی است که باعث و بانی چنین روند مخربی هستند، نمی توان توقع داشت اوضاع رو به سامان شود. اصلا دلیلی که من از تهران کوچ کردم و برای همیشه به تبریز آمدم، همین بود که نخواستم وسط گود باشم. چون فایده ای ندارد. وقتی پست و موقعیت های اداری دست آنهاست، کاری از ما ساخته نیست و زورمان نمی رسد. مقابله و تلاش کردن در چنین مواقعی کاری بیهوده و بی فایده است.

قره باغی در ادامه به حضور مافیا در موسیقی ایران اشاره کردو گفت: عده ای از کسانی که دستی در مافیای موسیقی دارند با علم به اینکه از طریق خوانندگان نوپا و تازه کار می توانند درآمدسازی کنند، اقدام به مشهور کردن یک سری از آنها می‌کنند تابتوانند اوضاع مالی خود را بهبود بخشند. متاسفانه همین ها باعث ایجاد این مافیا شده اند و به واسطه همین مافیا دارند پولهای کلان به جیب می زنند. اما حرفه ای های خوانندگی اصلا درعرصه نیستند تا عرض اندام کنند و خودی نشان بدهند.»

این خواننده پیشکسوت موسیقی در پایان سخنان خود اظهار کرد: متاسفم برای جامعه ای که خوانندگانش از بین بی استعدادترینها انتخاب شده اند که اصلا نمی توان اسم آنها را خواننده گذاشت. بماند که تعداد انگشت شمار خواننده خوش صدا داریم که همان ها نیز یا از فعالیت باز مانده‌اند و یا میدان برایشان مهیا نیست. خواننده های خوب را کسی تحویل نمی‌گیرد و درهیچ رسانه ای نامی از آنها برده نمی‌شود بنابراین فقط معجزه می تواند موسیقی را از این ورطه نجات بدهد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن