تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل مسکن مهر و احياي بافت فرسوده در اولويت‌هاي گلستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۸:۵۰ق.ظ)
تکميل مسکن مهر و احياي بافت فرسوده در اولويت‌هاي گلستان است موج - مدير کل اداره راه و شهرسازي گلستان گفت: واگذاري تمامي واحدهاي مسکن مهر به متقاضيان و انجام اقدامات لازم براي ارائه تسهيلات از سوي بانک‌هاي عامل به داوطلبان با هدف احيا و نوسازي بافت‌هاي فرسوده در اولويت فعاليت‌هاي اداره کل استان قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌بخش رستمي، ضمن تأکيد بر ضرورت اجراي قانون دسترسي آزاد شهروندان به اطلاعات در سطح کشور بخصوص در اداره کل راه و شهرسازي استان گلستان بيان کرد: تمامي اقدامات لازم براي اجراي اين قانون در گلستان در حال انجام است.
مدير کل اداره راه و شهرسازي گلستان در اين‌باره اعلام کرد: به دنبال سياست وزارت راه و شهرسازي مبني بر فراهم کردن شرايطي براي دسترسي آسان و آزاد شهروندان به اطلاعات در سراسر کشور، استان گلستان نيز در حال انجام اقدامات لازم براي شفاف‌سازي عملکرد خود بوده که ما در اين راه از پيشنهاد‌هاي و انتقادات خود مردم نيز بهره‌مند مي‌شويم.
رستمي در ادامه اضافه کرد: ما در سايت ادارات خود فضايي را مهيا کرديم تا مردم از اطلاعات مربوطه از آغاز و پايان پروژه‌ها و يا جزئيات آن‌ها مطلع شده و علاوه بر آن قادر به ارسال نظرات و مشکلات خود نيز باشند که در بحث اجراي اين قانون جايگاه با اهميتي خواهد داشت.
وي همچنين با اشاره به راه‌اندازي سامانه شهراه در پنجمين نمايشگاه راه و شهرسازي و صنايع وابسته نيز بيان کرد: با راه‌اندازي رسمي و کامل اين سامانه نيز اطلاعات کامل‌تري در خصوص عقد قراردادها و پروژه‌ها در اختيار کاربران قرار خواهد گرفت که پيشرفتي قابل توجه در اين عرصه از سوي وزارت راه و شهرسازي کشور محسوب مي‌شود.
اين مقام مسوول در بخش ديگري از سخنانش تأکيد کرد: در حال حاضر تمامي ادارات از جمله شهرداري‌ها موظف به اطلاع‌رساني به وسيله سايت‌ها در خصوص فعاليت‌هاي خود مانند طرح جامع و... نيز هستند.
رستمي همچنين بيان کرد: واگذاري تمامي واحدهاي مسکن مهر به متقاضيان و انجام اقدامات لازم براي ارائه تسهيلات از سوي بانک‌هاي عامل (سپه، ملت، ملي و تجارت) به داوطلبان با هدف احيا و نوسازي بافت‌هاي فرسوده در اولويت فعاليت‌هاي اداره کل استان قرار دارد.
وي همچنين ادامه داد: در بحث مسکن اجتماعي نيز منتظر سياست‌هاي وزارتخانه هستيم تا به محض صدور دستور به آن نيز رسيدگي خواهيم کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن