تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار نسخه جدید فایرفاکس با امکانات فوق العاده


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتشار نسخه جدید فایرفاکس با امکانات فوق العاده
هنوز مدت زمان زیادی از انتشار نسخه 41 فایرفاکس نگذشته است که موزیلا شب گذشته اقدام به انتشار نسخه 42 این مرورگر محبوب کرده است. نسخه ای که امکانات جدید آن از جمله نمایشگر صدا بر روی تب ها و همچنین بهینه سازی های امنیتی فوق العاده آن منجر به جلب توجه کارشناسان و رسانه ها شده است.
کد خبر: ۵۴۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ - 04 November 2015



انتشار نسخه جدید فایرفاکس با امکانات فوق العاده
هنوز مدت زمان زیادی از انتشار نسخه 41 فایرفاکس نگذشته است که موزیلا شب گذشته اقدام به انتشار نسخه بتای 42 این مرورگر محبوب کرده است. نسخه ای که امکانات جدید آن از جمله نمایشگر صدا بر روی تب ها و همچنین بهینه سازی های امنیتی فوق العاده آن منجر به جلب توجه کارشناسان و رسانه ها شده است.
به گزارش «تابناک» این نسخه از فایرفاکس همزمان برای ویندوز، لینوکس، مک و اندروید منتشر شده است و بیش از همه قابلیت جدید Tracking Protection آن جلب توجه کرده است. قابلیتی که در حالت Private Browsing میتواند تا حد بسیار زیادی اطلاعات شخصی کاربران را حفظ کند. از آنجایی که بسیاری از شبکه های اجتماعی و شرکت های فعال در تبلیغات آنلاین از فعالیت های کاربران در سطح نت برای دست یافتن به اطلاعات ارزشمند در راستای بهبود تبلیغات خود استفاده میکنند، این موضوع میتواند برای بسیاری از کاربران امری آزار دهنده و ناقض حریم خصوصی و اطلاعات شخصی باشد و یک پروفایل جداگانه و مخفی از کاربر را برای این شرکت ها دست و پا کند. قابلیت جدید در فایرفاکس مستقیما برای حل و رفع این موضوع طراحی شده است:
انتشار نسخه جدید فایرفاکس با امکانات فوق العاده

اما این قابلیت تنها بخشی از امکانات خوب و جدید فایرفاکس در نسخه اخیر خود است. بر اساس گزارشات منتشر شده در مورد نسخه دسکتاپ این مرورگر، Control Center به روز رسانی شده و بهینه شده این مرورگر اکنون امکانات و تنظیمات امنیتی خوبی را در اختیار کاربران قرار میدهد.

انتشار نسخه جدید فایرفاکس با امکانات فوق العاده

همچنین اکنون فایرفاکس از یک نماگر صدا بر روی تب ها برخوردار است که وب سایت های در حال پخش صوت را به خوبی نمایان میسازد که تنها با یک کلیک کاربر را قادر به قطع کردن صدا میکند. مدیریت بهینه شده Log-In برای صفحات وب، و بهینه سازی های HTML5 برای طراحان وب به همراه دیگر امکانات جدید برای برنامه نویسان همگی قابلیت های جدید این مرورگر در نسخه جدید است که توجهات بسیاری را جلب کرده است.
انتشار نسخه جدید فایرفاکس با امکانات فوق العاده

همچنین نسخه اندروید این مرورگر نیز قابلیت های جدیدی را شامل شده است که از جمله آنها باید به قابلیت باز کردن لینک ها از اپلیکیشن ها در پشت صحنه، باز کردن چندین لینک بدون نیاز به سوییچ کردن بین اپلیکیشن ها، پشتیبانی از تشخیص و ورود مستقیم صدا از طریق نوار آدرس و ویرایش یا پاک کردن اطلاعات Login کاربران است.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن