تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيستم ارتباطي الکترونيکي در پايانه مرزي مهران تقويت‌ شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۶ب.ظ)
سيستم ارتباطي الکترونيکي در پايانه مرزي مهران تقويت‌ شد موج - فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: سيستم ارتباطي الکترونيکي در مکان‌هاي مختلف؛ به خصوص پايانه مرزي مهران تقويت‌ شده و اربعين امسال ديگر قطعي ارتباط نخواهيم داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار علي دولتي گفت: اربعين امسال با سال گذشته بسيار متفاوت خواهد بود چون سال گذشته حضور گسترده زائران از مرز مهران پيش‌بيني نشده بود، اما؛ امسال با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته تمام دستگاه‌ها؛ به خصوص پليس در بخش‌هاي مختلف آماده ارائه خدمت به زائران عتبات عاليات هستند.
وي با بيان اين که در سال گذشته همراهي مردم بسيار تأثيرگذار بود و امسال کميته‌هايي با پشتيباني مردم براي ارائه خدمات به زائران تشکيل‌ شده است، افزود: سيستم ارتباطي الکترونيکي در مکان‌هاي مختلف بخصوص پايانه مرزي مهران تقويت‌شده و امسال ديگر قطعي ارتباط نخواهيم داشت.
فرمانده انتظامي استان ايلام ادامه داد: امسال گيت‌هاي ورود و خروج مرز مهران از 18 عدد به 96 مورد افزايش پيداکرده است و سه نوبت در حوزه‌هاي مختلف به زائران ارائه خدمات مي‌کنند و نيروهاي انتظامي، پليس‌راه و نظارتي به‌صورت کافي پيش‌بيني‌شده است.
وي با اشاره به اين که بدون وقفه و به‌صورت شبانه‌روزي به زائران از ورود تا خروج از استان به خصوص در شهر و مرز مهران و محورهاي مواصلاتي استان با همکاري مرزباني خدمات ارائه مي‌کنيم، تصريح کرد: به‌صورت ويژه از يگان‌هاي ويژه، قرارگاه ظفر و مقداد براي کنترل امور و ارائه خدمات بهتر به زائران کمک مي‌گيريم.
اين مقام مسوول با تأکيد بر اين که در طول مسير تردد زائران از ورودي حميل تا مرز مهران 22 پاسگاه پليس مستقر خواهيم کرد، افزود: هدف پليس خدمت به مردم است و با کوچک‌ترين بي‌نظمي و ايجاد مزاحمت براي زائران امام حسين (ع) بدون تعارف برخورد قانوني مي‌کنيم.
سردار دولتي تأکيد کرد: در حوزه ترافيکي و نظارت بر پارکينگ خودروها به‌صورت شبانه‌روزي 10 روز قبل از اربعين و 10 روز بعد از اربعين خدمات ارائه مي‌شود و از زائران مي‌خواهيم در پارکينگ‌هايي پارک کنند که تحت نظارت پليس باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن