تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري تظاهرات يوم الله 13 آبان در سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۵۶ب.ظ)
فردا ساعت 10 صبح؛ برگزاري تظاهرات يوم الله 13 آبان در سراسر کشور موج - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي اعلام کرد تظاهرات يوم الله 13 آبان با فرياد رساتر مرگ بر آمريکا صبح چهارشنبه در سراسر کشور برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه فراخوان و دعوت عمومي؛ ضمن بزرگداشت يوم الله سيزدهم آبان و گراميداشت شهداي گران قدر 13 آبان؛ از ملت استکبارستيز و هميشه در صحنه ايران اسلامي و تمامي آحاد، اقشار و اصناف مختلف و مردم عاشورايي ايران دعوت کرد تا با حضور انقلابي، گسترده، متحد و حماسي خود در تظاهرات ضد استکباري يوم الله سيزدهم آبان، ضمن نمايش خشم و نفرت انقلابي عليه استکبار جهاني، بر مواضع اصولي خود و آرمان‌هاي شهدا و امام شهيدان مهر تأييدي مجدد زنند.
اين شورا در اطلاعيه خود اعلام کرد: يوم الله سيزدهم آبان تجلي حقيقي، مولود عيني، الگوي امروزي و تمام نماي پيام تاريخي، جهانشمول و مفاهيم ارزشمند و گران‌سنگ حماسهٔ جاويدان قيام عاشوراي حسيني است و آمريکاي جنايتکار خائن و مخل نظم و امنيت عمومي جهان به عنوان شيطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جريان‌هاي طاغوتي و سلطه اغواگرايانه شياطين است.

در بخش ديگر اين اطلاعيه آمده است: مراسم 13 آبان امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمريکا» است و تازماني که سياست‌هاي استکباري وخوي ظالمانه و ددمنشانهٔ آمريکا عليه ايران و ساير کشورها و دولت‌هاي مستقل، آزادي‌خواه و عزت طلب ادامه يابد، نه اينکه شعار «مرگ بر آمريکا»، به عنوان اصلي‌ترين و مهم‌ترين شعار مردم در تظاهرات ضد استکباري يوم الله سيزدهم آبان و ساير مراسم و مناسبت‌هاي انقلاب اسلامي حذف نمي‌شود، بلکه اين شعار و پيام با وسعت و فراگيري تاريخي و آزادي‌بخش خود، و با درنورديدن تمامي مرزهاي جغرافيايي، سياسي، ديپلماتيک و انساني، هرروز فراگير تر و جهان‌شمول‌تر از قبل مي‌شود.
در اين اطلاعيه آمده است: شعار مرگ بر امريکا، مرگ بر انگليس، مرگ بر صهيونيسم و اسرائيل و مرگ بر استکبار امروز ملت عاشورايي ايران، ترجمان همان شعار هيهات منا الذله اباعبدالله الحسين (ع) در ظهر عاشورا و همان لعنت بر يزيد و لبيک به نداي جاودان هل من ناصر ينصرني امام حسين (ع) در طول تاريخ است.
در ادامه اطلاعيه دعوت عمومي اين شورا آمده است: به درستي رمز، آزادگي و عزت و اقتدار ملت بزرگ ايران، استکبارستيزي و مقابله با سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشوراي حسيني و سه واقعهٔ مهم يوم الله 13 آبان، همان روح مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار است.
اين بيانيه در ادامه مي‌افزايد: ويژه مراسم تظاهرات ضد استکباري يوم الله 13 آبان در تهران از ساعت 10 صبح فردا، چهارشـــنبـه، 13 آبان، در مقابل لانه جاسوسي سابق آمريکا (واقع درخيابان آيت الله طالقاني، تقاطع خيابان شهيد مفتح)، با سخنران حجت‌الاسلام ســيد ابراهيم رئـيســي، دادستان کل کشور و مداحي مداحان و ذاکران برگزار مي‌شود.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، ضمن دعوت از ملت بزرگ و عاشورايي ايران اسلامي، درخواست مي‌کند؛ با حضور عاشورايي، حماسي و انقلابي خود در ويژه مراسم تظاهرات ضد استکباري يوم الله سيزدهم آبان و سردادن شعار هميشگي خود؛ يعني مرگ بر امريکا و مرگ بر اسرائيل، فرياد رساي «هيهات منا الذله» حسيني را بار ديگر به گوش وجدان‌هاي آگاه و حقيقت‌طلب جهان برسانند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن