تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803968019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر آنچه دربرنامه 90 گذشت + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: از مهم ترین اتفاق دربی 81 رونمایی شد؛ حضور میهمان آلمانی و تعریف و تمجید از بازیکنانی مثل علی کریمی و علی دایی، رونمایی از مهمترین اتفاق دربی ۸۱ و همچنین اعتراف بازیکن پیشین پرسپولیس بخش‌های جذاب برنامه این هفته 90 بود.
از مهم ترین اتفاق دربی 81 رونمایی شد برنامه 90 این هفته ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه رفت. در برنامه این هفته آیتم های متنوعی از دربی 81 پخش شد و این بازی به خوبی آنالیز شد.
هر آنچه دربرنامه 90 گذشت

 
* سوال پیامکی
سوال نظرسنجی این هفته به دربی 81 اختصاص داشت. در این برنامه از بینندگان 90 خواسته شده بود تا از میان گزینه های، استقبال زیاد هواداران و اتحاد برای تشویق هادی نوروزی، تغییر نتیجه در آخرین لحظه و کیفیت و هیجان بالای مسابقه، مهم ترین اتفاق دربی81 را انتخاب کنند.
 
در نهایت نیز حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در نظرسنجی این هفته شرکت کردند که ۵۴ درصد به استقبال زیاد هواداران و اتحاد برای تشویق هادی نوروزی رای دادند. 26 درصد به تغییر نتیجه در آخرین لحظه و 19 درصد به کیفیت و هیجان بالا مسابقه رای دادند.
 
* از خنده‌ و تعبیر کی‌روش تا کنایه اسدی
مصاحبه‌ای از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پخش شد و در این باره مجری برنامه صحبت‌هایی را مطرح کرد تا به نوعی فضا را که از برنامه هفته گذشته 90 با افشاگری کی‌روش درباره اسدی به وجود آمده بود، تلطیف کند!
 
فردوسی پور با انتقاد نسبت به رفتارهای صورت گرفته گفت: «در حال حاضر که همه به دنبال صعود تیم ملی به جام جهانی هستند بهتر است این دشمنی ها علنی نشود و فدراسیون فوتبال جلوی آنها را بگیرد.»
 
* کنایه به مهارت انگلیسی دبیرمستعفی کمیته اخلاق!
آیتم "برنامه 90  درجه" به خاطر پخش مسابقات هفته دهم و یازدهم و حجم زیاد اتفاقات در چند بخش ارائه شد. در بخش اول فردوسی پور به مهارت انگلیسی آبانگاه دبیر مستعفی کمیته اخلاق کنایه زد.
 
آبانگاه هفته گذشته بخشی از قرارداد کی‌روش را به انگلیسی خواند و واژه "فالو" را "فلو" تلفظ کرد! این موضوع دستمایه فردوسی پور شد و او با نشان دادن تصویری از کی‌روش در ورزشگاه آزادی، گفت: «عده‌ای او را برای خروج از ورزشگاه فلو کردند!»
 
* صبح دربی در اردوی استقلال و پرسپولیس
بخش دیگری از برنامه به روز دربی اختصاص داشت. گزارشگر برنامه 90  ابتدا به اردوی پرسپولیسی‌ها به هتل المپیک رفت و گزارشی از کارهایی که سرخپوشان در روز دربی انجام دادند، تهیه کرد. همچنین گزارشی از اردوی استقلال در هتل آکادمی پخش شد که در این گزارش، جابر انصاری گلزن دربی هم با درخواست آرش برهانی جلوی دوربین آمد.
 
* کارشناسی داوری دربی
کارشناسی داوری دربی هشتاد و یک انجام شد که مسعود مرادی در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
 
سرنگونی امید ابراهیمی در محوطه جریمه پرسپولیس اصلا خطا نبود و داور حتی می توانست به خاطر شبیه سازی به او کارت زرد بدهد. به همین ترتیب سرنگونی رامین رضاییان به خاطر مانع شدن بازیکن استقلال با دست هم خطا نبود اما اخطار لازم نداشت.
 
در ادامه بازی کمک داور در شرایط تک به تک آفساید امید عالیشاه را اعلام نکرد که تصمیم به ادامه بازی کاملا درست بود و مدافع استقلال آفساید را پر کرده بود. یک خطا روی مهدی طارمی در نیمه اول توسط مگویان در موقعیت مناسب انجام شد و به بازیکن پرسپولیس پشت پا زد و باید کارت زرد دریافت می کرد که از چشم داور دور ماند.
 
در نیمه دوم برخورد توپ به دست حنیف عمران زاده پنالتی نبود چون توپ به دست عقب او خورد که حالت طبیعی داشت. رضا نورمحمدی به دلیل زدن لگد به مهدی رحمتی باید کارت زرد می گرفت.
 
گل پرسپولیس و احتمال خطای بنگستون روی رحمتی: برخورد پای مهاجم با رحمتی زمانی انجام شد که توپ در حال ورود به دروازه بود و ادامه بازی صحیح بود. قبول دارم برخورد انجام شد اما برخورد او با پای رحمتی مانع حرکت دروازه بان نشد و این نمی تواند خطا باشد. زمانی که توپ دارد وارد دروازه می شود این برخورد نه مانع حرکت رحمتی می شود نه مانع عکس العمل او و همزمان با ورود توپ به دروازه انجام شد و هیچ جای دنیا این خطا گرفته نمی شود و گل صحیح بود.
 
در بررسی وقت تلف شده نیمه دوم مشخص شد در این نیمه فقط برای ورود برانکاردها ۳ دقیقه و ۴۷ ثانیه وقت تلف شد که باید ۴ دقیقه اعلام می شد. در وقت های تلف شده هم ۱ دقیقه و ۲۰ ثانیه صرف مصدومیت رحمتی شد و گل در لحظه ۰۵:۰۶ به ثمر رسید به این ترتیب حدود ۲۰ ثانیه بعد از گل هم بازی می توانست ادامه پیدا کند و وقت های تلف شده دربی مشکلی نداشت و در مجموع تمام تصمیمات مهم داوری دربی صحیح بود.
 
* برایتنر: تکنیک کریمی دیدنی بود
پل برایتنر، مدافع سال های دور تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، میهمان ویژه برنامه بود. او در ابتدای صحبت های خود اظهار داشت: «برای چهارمین بار است که به ایران آمده ام. پیش از این یک بار همراه با تیم ملی آلمان در ورزشگاه آزادی مقابل ایران بازی کرده ام. در حال حاضر هم همراه با یک هیئت اقتصادی از ایالت باواریا و به نمایندگی باشگاه بایرن مونیخ به ایران آمده ام.»
 
او که در فینال دو جام جهانی 1974 و 1982 موفق به گلزنی شده است، درباره گلی که در فینال جام جهانی 1974 مقابل هلند به ثمر رساند گفت: «ما می خواستیم قهرمان بشویم. وقتی پنالتی شد رفتم و توپ را آوردم اما قصد زدن پنالتی را نداشتم. وقتی دیدم کسی برای زدن ضربه اعلام آمادگی نکرد، تصمیم گرفتم خودم ضربه را بزنم. راستش بهترین لحظه برای من زمانی که توپ به گل تبدیل شد نبود، بلکه زمانی بود که داور سوت پایان بازی را زد و ما قهرمان شدیم.»
 
برایتنر در پاسخ به این سوال که آیا از فوتبال ایران شناختی دارد یا خیر، تصریح کرد: «بله، می دانم الان در مرحله مقدماتی جام جهانی با عمان، گوام، ترکمنستان و هند هم گروه هستید و البته با 8 امتیاز ایران صدر نشین گروه است.»
 
وی درباره شناختش از فوتبالیست های ایرانی هم گفت: «بازیکنان ایرانی که در آلمان و بازی می کردند را می‌شناسم. علی دایی سال ها برای بایرن بازی کرد. او یک گلزن تمام عیار بود و اگر الان بازی می‌کرد، با توجه به قدرت سرزنی که داشت، کار راحت تری برای گلزنی در پیش داشت. البته وحید هاشمیان هم در بایرن عملکرد خوبی داشت اما فشار روی او زیاد بود. فشردگی بازی ها بالا بود و قدرت بدنی او کم بود. علی کریمی هم بازیکن تاثیر گذاری بود. وقتی به بایرن آمد، گفتم خوب شد یک هافبک خلاق و تکنیکی به تیم ما آمده است. تکنیک کریمی دیدنی بود و پیش‌بینی خوبی داشت و می‌توانست پاس های خوبی بدهد. اما مصدوم شد و نتوانست ادامه بدهد. البته مهدی مهدوی کیا هم بازیکن خوبی بود که می‌توانست در هر پستی بازی کند.»
 
او در پاسخ به این سوال برنامه 90  که آِیا دوست نداشتید علی دایی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، گفت: «بله، دوست داشتم دایی به میدان می‌رفت.»
 
برایتنر با بیان اینکه مدافع راست پا است گفت: «من بازیکن خط میانی هستم. اما یک بار مدافعان تیممان مصدوم بودند و مربی از من خواست در پست دفاع چپ بازی کنم. من هم این کار را انجام دادم و در ادامه مدافع چپ شدم. در حال حاضر هم فیلیپ لام شبیه به من بازی می‌کند.»
 
بازیکن سابق تیم ملی آلمان اضافه کرد: «اگر می‌خواهید پیشرفت کنید بازیکنان 14 و 15 ساله را به آلمان و هلند بفرستید تا روی استعداد آنها کار شود. البته باید مربیان آلمانی که تخصص لازم را در پرورش استعدادها دارند نیز به ایران بیایند. با این کار می‌توانید یک گام بزرگ در راه پیشرفت بردارید. ما می‌توانیم با هم همکاری خوبی داشته باشیم.»
 
وی درباره افت فوتبال آلمان و پیشرفت آن طی سال های اخیر هم گفت: «در دهه 80 و 90 ما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و از بازیکنان به عنوان بازیکن کارگر استفاده کردیم. در حالی که 50 درصد باید به کار بدنی بپردازید و 50 درصد هم کار تاکتیکی کنید، ما 80 تا 90 درصد کارهای بدنی می کردیم. اما بعدها فراتر از مرزهایمان فکر کردیم و بازی های هلند و کشور های دیگر را دیدیم که ترکیبی بازی می کنند و دیگر از آن بازی های فیزیکی خبری نیست. از سال 2004 شروع به کار کردیم و به بازیکنان نوجوان خود آموزش دادیم و سعی کردیم تکنیک آنها را بالا ببریم. در نهایت هم سال 2014 قهرمان شدیم.»
 
براینتر در پاسخ به این سئوال که آیا پپ گواردیولا در بایرن خواهد ماند یا خیر، گفت: «فقط خود گواردیولا پاسخ این سئوال را می‌داند. ما دوست داریم که او در بایرن بماند.»
 
"چرا لوتار ماتئوس در جمع بزرگان بایرن دعوت نشده است؟" برایتنر که به نظر می‌رسید انتظار چنین سئوال غافلگیرکننده‌ای را از عادل فردوسی‌پور نداشت، گفت: «در این باره باید پاسخی بدهم که ممکن است صادقانه نباشد. به همین دلیل به این سئوال جواب نمی‌دهم.»
 
* رهبری‌فرد: نمی‌خواستم پنالتی را گل کنم!
در آیتم "تقویم برنامه 90 " به دیدار پرسپولیس با پاس تهران که با شکست سرخپوشان همراه بود، اشاره شد. در همین بخش گلزنی بهروز رهبری فرد به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی نشان داده شد.
 
رهبری درباره این پنالتی جنجالی گفت: «قبل از بازی مجید جلالی به من گفته بود تمام پنالتی ها را باید بزنی و پنالتی بازی پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود. وقتی رفتم پشت ضربه دورخیز کردم و برگشتم نمی خواستم بزنم اما بعد دیدم هزاران نفر در ورزشگاه هستند که سال های سال من را تشویق کردند چطور می‌توانم این ها را ناراحت کنم؟ از طرفی گفتم بازیکن پاس هستم و حقوق گرفتم تا برای این تیم بازی کنم. ضربه را  خیلی آرام زدم به طوری که ایلیچ بتواند بگیرد. خدایی به هوای گل شدن نزدم چون دروازه ای بود که سال ها از آن دفاع کرده بودم و گلر نمی دانم چرا برعکس رفت و حتی اگر بلند می شد و برمی گشت ضربه آن قدر آرام بود که می توانست آن را بگیرد!»
 
وی ادامه داد: «بعد از گل هم من خوشحالی نکردم. همین جا بگویم مهدی هاشمی نسب هم پرسپولیسی است و خانواده اش هم پرسپولیسی هستند و به من گفت شادی کردی بیا به سمت من و من هیچ کاری به جز این نکردم. این بهترین خاطره زندگی من بود و تا به حال ندیده بودم بازیکنی در ورزشگاه آزادی جلوی تیم پرسپولیس گل بزند و تشویق بشود اما برای من اتفاق افتاد.»
 
* آنالیز دربی 81
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس به دقت مورد آنالیز قرار گرفت. در این دیدار 23 شوت به سمت دروازه ها زده شد که سهم پرسپولیسی ها بیشتر بود. این تیم 61 درصد از زمان بازی، مالک توپ بود در حالی که استقلالی ها 39 درصد از زمان بازی مالک توپ بودند. از مجموع 14 فرصت گلزنی هم، 10شانس متعلق به شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود و 4 بار هم شاگردان پرویز مظلومی روی دروازه حریف خطرساز شدند.
 
مظلومی تیمش را با سیستم 4-2-3-1 به میدان فرستاده بود و قصد داشت با حرکات خسرو حیدری از سمت راست، دروازه پرسپولیس را باز کند. امید ابراهیمی هم که سومین دربی خود را تجربه می کرد عمکرد قابل قبولی داشت. او با دقت پاس 84 درصدی و ارسال 3 پاس کلیدی نقش مهمی در طراحی حملات آبی پوشان داشت.
 
در مقابل برانکو تیمش را با سیستم 4-4-2 لوزی به میدان فرستاده بود. حملات نامتقارن سرخپوشان در این بازی هم وجود داشت. محسن مسلمان که بعداز مدت ها در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، به سمت راست متمایل می‌شد تا در سمت راست زمین تیمش برتری عددی نسبت به حریف داشته باشد. نوراللهی هم که به سمت چپ می رفت، سعی می‌کرد جناح بازی را به راست منتقل کند. البته در این دیدرار کمال کامیابی نیا عملکرد بسیار خوبی داشت و 91 درصد 46 پاس او درست به مقصد رسید.جاماخبار مرتبط :هر آنچه در برنامه 90 گذشت + عکس واکنش جالب خواننده زیرزمینی به مناظره سر اخلاق در برنامه 90سانسور تصویر بازیگر مشهور زن در برنامه 90 + عکس


سه شنبه 12 آبان 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن