تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جباري: انتظارات را برآورده کرده ام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۹:۲ق.ظ)
جباري: انتظارات را برآورده کرده ام موج - ستاره ايراني الأهلي تاکيد کرد که در اين تيم قطري توانسته انتظارات را برآورده کند. او مي گويد که هدف الأهلي در فصل جاري قرار گرفتن در بين چهار تيم نخست جدول رده بندي است.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي جباري سومين فصل حضور خود در الأهلي قطر را پشت سر مي گذارد. او عملکرد بسيار خوبي در اين تيم داشته است و همواره از بازيکنان اصلي و کليدي اين تيم بوده است.

الأهلي در فصل جاري ليگ ستارگان قطر عملکرد خوبي نداشته است و با هدايت زلاتکو کرانچار از ۷ بازي خود تنها ۱۱ امتياز کسب کرده است.

جباري در گفت و گويي که با سايت الکاس داشت درباره شرايط تيمش سخن گفت. او سخنان خود را اين گونه آغاز کرد: در فصل جاري رقابت در ليگ ستارگان قطر بسيار سخت شده است و نه تنها رقابت بين تيم هاي صدرنشين، بلکه بين تيم هاي قعرنشين هم زياد است. بازيکنان الأهلي نهايت تلاش خود را به کار مي گيرند تا بهترين بازي ها را به نمايش بگذارند. مي خواهيم در هر ديداري به پيروزي برسيم اما گاهي اوقات شرايط سخت مي شود.

وي درباره اين سوال که چه تيم هايي شانس رسيدن به کسب عنوان قهرماني را دارند، گفت: فصل قبل دو تيم السد و لخويا رقابت تنگاتنگي براي کسب عنوان قهرماني داشتند اما در فصل جاري الريان هم اضافه شده است و با اقتدار در صدر جدول رده بندي جاي دارد. مي خواهم تاکيد کنم که فصل جاري ليگ قطر بسيار متفاوت از قبل است و شرايط سخت تر شده است.

ستاره سابق استقلال در پايان سخنان خود درباره قراردادش با الأهلي گفت: از حضور در الأهلي خوشحال هستم و از عملکرد خود هم راضي هستم. توانستم در اين تيم انتظارات را برآورده کنم. قرارداد من با الأهلي سال آينده به پايان مي رسد و اميدوارم که در اين مدت بازيهاي خوبي را به نمايش بگذارم. هدف بازيکنان الأهلي در فصل جاري قرار گرفتن در بين چهار تيم نخست جدول رده بندي است و اميدواريم که به اين خواسته خود برسيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن