تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815272254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: شرایطمان در جدول خوب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قنبرزاده: شرایطمان در جدول خوب نیست
مدیرعامل نفت‌تهران ادعا می‌کند که نتایج تیمش در این چند هفته چندان بد نبوده است.

منصور قنبرزاده در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: خدا را شکر شرایط ما نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده است. اگر به 5 بازی اخیر ما نگاه کنید ما برابر ذوب‌آهن و گسترش فولاد در اصفهان و تبریز مساوی کرده‌ایم که نتایج خوبی است. پدیده را در مشهد برده‌ایم و راه‌آهن را در تهران و برابر استقلال‌خوزستان هم مساوی کرده ایم.

او ادامه داد: باید بگویم استقلال‌خوزستان جزو بهترین‌های این فصل لیگ‌برتر است و من مطمئن هستم که آنها جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنند البته ما انصافا 7 بازیکن خود را هم نداشتیم و این موضوع کمی به ضررمان تمام شد.

مدیرعامل نفت در مورد اوضاع این تیم در جدول هم می‌گوید: اگر بخواهم در مورد اوضاعمان در جدول حرف بزنم، شرایطمان خوب نیست. اما اگر ما بازی عقب افتاده‌مان را مقابل استقلال اهواز ببریم، به 4 امتیازی رتبه سوم جدول می‌ رسیم شرایط در جدول بسیار پیچیده است و ما چیزی عقب نیستیم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند در پایان فصل جزو مدعیان قهرمانی باشد هم گفت: این فصل هیچ چیز معلوم نیست. 8، 9 تیم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و اصلا معلوم نیست که در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد.

منصور قنبرزاده (مدیر عامل) نفت تهران

ارسال به تلگرام


16:23  1394/08/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن