تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819686515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مسوولين گردشگري وان ترکيه در اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۲ب.ظ)
حضور مسوولين گردشگري وان ترکيه در اروميه موج - حضور مسوولين گردشگري استان وان ترکيه با مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان غربي ديدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، به مناسبت بازگشايي پايانه‌هاي مرزي رازي و سرو که اخيراً از جانب کشور ترکيه تعطيل شده بود، مقامات اداره توريسم و تعدادي از مديران هتل‌هاي استان وان ترکيه با سفر به اروميه با مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان غربي ديدار و گفت و گو کردند.
بر اساس اين گزارش در اين ديدار تانر باسکين، رئيس انجمن توريسم استان وان ترکيه، که به همراه آردال چاکار، معاون اتاق بازرگاني اين استان، در اين جلسه حضور داشت؛ با اشاره به بسته شدن دوماهه مرزهاي زميني مشترک گفت: در اين مدت ما متوجه شديم که استان ما وابستگي زيادي به امر گردشگري و تجارت از طريق ايران دارد؛ چرا که عدم تردد مسافر بين دو کشور باعث رکود شديد مراکز تجاري، اقامتي و گردشگري ما شد.
وي با اشاره به نياز استان وان ترکيه به حضور گردشگران؛ به‌ويژه گردشگران ايراني اظهار داشت: در خصوص بازگشايي مرزها و تشويق سفر به مقصد استان وان، نياز به اطلاع رساني است که اميدواريم اين امر محقق شود.
در اين جلسه جليل جباري، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان غربي، نيز ضمن قدرداني از حضور هيات مذکور در اروميه گفت: ما انتظار داريم به همان ميزان که گردشگر از مرزهاي اين استان خارج مي‌شوند، به همان ميزان نيز گردشگر وارد کشورمان شود.
جباري با اشاره به وجود جاذبه‌هاي فراوان گردشگري در استان آذربايجان غربي افزود: تک تک شهرستان‌هاي استان آذربايجان غربي داراي جاذبه‌هاي متنوع طبيعي، تاريخي و فرهنگي است که قطعاً مي‌تواند پاسخگوي انگيزه‌ها و نيازهاي متنوع گردشگران کشور ترکيه باشد.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان غربي هم چنين با استقبال از پيشنهاد هيات گردشگري استان وان در خصوص اطلاع رساني عمومي تشويق به سفر اضافه کرد: اين اطلاع رساني لازم است دو سويه باشد و در استان وان و ديگر استان‌هاي ترکيه نيز بايستي با معرفي جاذبه‌هاي مختلف گردشگري ايران علي الخصوص استان آذربايجان غربي، شهروندان کشور ترکيه نيز به سفر به اين استان تشويق شوند.
وي هم چنين دست يابي به اين هدف را از طريق همکاري و تعامل دوجانبه بخش‌هاي خصوصي دو طرف عنوان نموده و ادامه داد: اميدواريم با تعاملات سازنده بين بخش‌هاي دولتي و خصوصي؛ شاهد تردد گردشگران از طريق شرکت‌ها و آژانس هاي مجاز بوده و از ارائه خدمات به افراد و گروه‌هايي که به شکل غير قانوني و بدون مجوزهاي لازم اقدام به اجراي تورهاي گردشگري مي‌نمايند ممانعت به عمل آيد.
گفتني است آقايان تانر باسکين و آردال چاکار در رأس هياتي به همراه سه تن از مديران هتل‌هاي استان وان ترکيه به اروميه سفر کرده بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن