تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814199308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازه ترين قطعه هاي دفتر موسيقي و سرود صدا و سيما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۶ب.ظ)
تازه ترين قطعه هاي دفتر موسيقي و سرود صدا و سيما موج - از ستاره تا ستاره، ايران خورشيد تابان، بر بال فرشتگان و تمرين بهشت، از تازه ترين قطعه هايي است که دفتر موسيقي و سرود صدا و سيما در اختيار شبکه هاي اين سازمان قرار داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، اين آهنگ ها عبارت است از: «از ستاره تا ستاره» با آهنگ سازي و تنظيم محمد نصرتي، شعر فرزانه فتحي و صداي ستار سهرابي؛ « ايران، خورشيد تابان» با آهنگسازي و تنظيم و شعر مهرداد حميدي با اجراي مشترک مجيد رضازاده، هامون هاشمي، فرهاد برنجان و محسن نوروزي.
«بر بال فرشتگان» با آهنگسازي و تنظيم کيوان علايي، شعر محمد سعيد ميرزايي و صداي امير محمد اکبري؛ «تمرين بهشت» با آهنگسازي و تنظيم محسن خوش رفتار، شعر حسين متوسليان و صداي علي نفري و آهنگ «قد سجاده بهشتتو ببين» با آهنگسازي و تنظيم نيما نورمحمدي، شعر احمد امير خليلي، صداي محسن نوروزي از ديگر تازه هاي موسيقي صدا و سسيما است.
آهنگ هاي«هرگز ننوشتم»، «گم شدن» و «باران» با آهنگسازي و تنظيم محسن جليلي و امين شيرازي با صداي سيد علي سادات رضوي؛ «روزهاي سخت» با آهنگسازي و تنظيم رحمت اله وطن دوست و شعري از فاطمه فدايي با اجراي مشترک مهيار عسکري وحميد فولادي؛ «آسمون يه راهي داره» با آهنگسازي و تنظيم وحيد مهرداد و شعري از عليرضا سليماني با صداي امير کيان؛ «تو مرو» با آهنگسازي و تنظيم پيمان خازني و شعري از شفيعي کدکني با صداي کامران مرتضوي از ديگر اثرهاي مرکز موسيقي سرود صدا و سيما است.
همچنين آهنگ «هم نفس» با آهنگسازي و تنظيم مسعود عبدي وصداي رضا جلاليان آزرم؛ و «رؤياهاي من» با آهنگسازي و تنظيم وحيد مهراد، شعر مهدي ايوبي و صداي امير کيان نيز در اختيار شبکه هاي اين سازمان قرار گرفته است.
اين آهنگ ها در زمينه هاي مختلف پاپ، ارکسترال و نوحه و نوا توليد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن