تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815629347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوتینیو: از کار با کلوپ لذت می بریم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کوتینیو: از کار با کلوپ لذت می بریم
فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول، مرد اول این تیم در بازی روز گذشته مقابل چلسی بود و موفق شد دو گل از سه گل قرمزها را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ، روز گذشته در زمین چلسی به برتری 3-1 دست یافت. دو گل کوتینیو پس از 720 دقیقه انتظار برای وی به ثبت رسیدند. او آخرین بار در هفته اول مقابل استوک سیتی موفق به گلزنی شده بود.

کوتینیو در همین رابطه به "Liverpool Echo" گفت:" من بخاطر دو گلی که زدم بسیار خوشحالم. مدتها بود که برای لیورپول گلزنی نکرده بودم اما می دانستم که اگر بیشتر تمرین کنم، شرایط تغییر خواهد کرد و همینگونه نیز شد. می دانستم که روزهای خوب برای من و لیورپول از راه خواهند رسید. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.
از اینکه توانستم به پیروزی تیم کمک کنم بسیار خوشحالم. ایمان دارم که می توانم گل های بیشتری هم در ادامه فصل به ثمر برسانم. هواداران روز گذشته عالی بودند و هرگز دست از حمایت ما برنداشتند و ما دوست داشتیم پاسخ این لطفشان را با پیروزی بر چلسی بدهیم. گل های من و این پیروزی، تقدیم هواداران."

کوتینیو در مورد نقش کلوپ در ثبت این پیروزی گفت:" کلوپ پس از بازی بسیار خوشحال بود و مرا در آغوش گرفت. همه در لیورپول از سبک کاری او لذت می برند. فوتبالی که او از ما انتظار دارد در زمین به نمایش بگذاریم، همانی است که همه بدان علاقه دارند.
او از ما انتظار دارد که در تمرینات بسیار سخت کار کنیم و این کاری است که سعی داریم هر روز انجام دهیم. کلوپ ایمان و اطمینان را به بازیکنان بازگردانده است. ما لحظات دشواری را در تیم داشتیم اما حالا در مسیر درستی قرار داریم و باید این روند را حفظ کنیم."



چلسی فیلیپ کوتینیو یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

ارسال به تلگرام


18:12  1394/08/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن