تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنيفر انيستون فراموش‌ كار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جنيفر انيستون فراموش‌ كار می شود




جنیفر انيستون برای بازی در نقش شخصيت اصلي فیلمی بازی می‌کند که زني 40 ساله و مبتلا به فراموشي را در مرکز توجه قرار می دهد.





بانی فیلم: جنیفر انيستون برای بازی در نقش شخصيت اصلي فیلمی بازی می‌کند که زني 40 ساله و مبتلا به فراموشي را در مرکز توجه قرار می دهد.

جنيفر انيستون قرار است فراموش‌كار شود. اين بازيگر در حال مذاكره براي حضور در فيلم «چيزي كه آليس فراموش كرد» محصول كمپاني تراي‌استار پيكچرز است. اين فيلم با اقتباس از كتاب پرفروش ليان موريارتي ساخته مي‌شود.


جنيفر انيستون فراموش‌ كار می شود



انيستون كه از ديگر پروژه‌هاي فعلي‌اش مي‌توان به فيلم كمدي «روز مادر» اشاره كرد كه سال 2016 اكران مي‌شود، قرار است در فيلم جديد نقش شخصيت آليس را ايفا كند؛ زني 40 ساله كه ضربه‌اي به سرش مي‌خورد و بعد از به هوش آمدن بر اين باور است كه هنوز 25 سال دارد و زندگي‌اش بسيار بهتر از چيزي است كه واقعا هست.

هنوز كارگرداني براي اين پروژه انتخاب نشده است. شانا كراس نويسنده فيلم «اگر بمانم» جديدترين نسخه فيلمنامه اين فيلم را نوشته اما تراي‌استار قصد دارد نويسنده جديدي را براي بازنويسي فيلمنامه استخدام كند. كري كوهانسكي-رابرتس از كمپاني انانيموس كانتنت با همراهي استيو گولين مسئوليت تهيه اين فيلم را بر عهده خواهند داشت و وينسنت شيهان هم تهيه‌كننده اجرايي آن است.







تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن