تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم رعایت بعضی از مرزبندی‌ها مانع گفتگوی موثر میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عدم رعایت بعضی از مرزبندی‌ها مانع گفتگوی موثر میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است
عضو حزب موتلفه گفت: رعایت‌نشدن بعضی از مرزبندی‌ها مانع گفتگوی موثر میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است.

اسلامی:
محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ با اشاره به سابقه گفتگوهایی بین چهره‌های دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در سالیان گذشته اظهارداشت: عدم مرزبندی در جریان اصلا‌ح‌طلبی با وقایع فتنه 88 مانع تداوم هر گونه گفتگوی موثر در میان این جریان با اصولگرایان شده است، در حالیکه لازمه اولیه هر گونه هم‌اندیشی در مسائل کلان ملی این است که تمایزات فکری با دشمن به رسمیت شناخته شود. 

وی  در ادامه با اشاره به اینکه با اعلام مرزبندی مشخص با دشمن می‌توانیم در برخی از زیرمجموعه‌ها به تفاهم فکری برسیم، افزود: در شرایطی که برخی اصلاح‌طلبان نتوانستند مواضع صریحی در دفاع از اصول اصلی انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند لذا با این وجود، هرگونه ائتلاف میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خارج از اصول اصولگرایی است.


اسلامی اضافه کرد: طبیعی است که احزاب و شخصیت‌های اصلی اصولگرا در چنین شرایطی هیچ نوع همکاری و ائتلاف انتخاباتی را با اصلاح‌طلبان قبول نکنند.


وی با یادآوری اتفاقات سالهای 78 و 88 و با بیان اینکه ضرورت وحدت مدافعان اصول انقلاب اسلامی پس از حوادث تیر 78 موجب تشکیل جریان اصولگرایی در کشور شد، تصریح کرد: با فهم تلاش دشمن برای کودتای خزنده احساس شد که تمام کسانی که به قواعد اصلی انقلاب اعتقاد دارند باید در یک جریان حضور داشته باشند و با همراهی یکدیگر وحدت سیاسی را رقم بزنند.


اسلامی با اشاره به اینکه عدم مرزبندی اصلاح طلبان با دشمن در فتنه 88 پررنگ تر از قبل شد، ادامه داد: اصلاح طلبان حتی پس از حمایت سازمان منافقین از فتنه‌گران و یا زمانی که سران اسرائیل فتنه‌گران را سربازان خودشان در تهران قلمداد می کردند، از این جریان برائت نجستند لذا تا وقتی که تکلیف این مسائل و مواضع افراد در قبال فتنه مشخص نشود، مرزبندی اصولگرایان با اصلاح طلبان بخشی از ضرورت‌های مبنایی خواهد بود.


اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه بخشی از اصلاح‌طلبان در 2 سال اخیر در صحنه سیاسی کشور فعال شده اند اما متاسفانه برخی از آنها هنوز مرزبندی‌شان را با اصحاب فتنه مشخص نکرده‌اند لذا باید مشخص شود آیا کسانی که در مسیر انتخابات پای نهاده اند، ساز و کار رسمی برگزاری انتخابات را قبول دارند یا هنوز منطق آنها "دموکراسی به شرط چاقو است".




انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ائتلاف میان دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا نیازمند بررسی مشترکات است
سجادی: با وحدت اصولگرایان در مجلس دهم هم اصلاح‌طلبان در اقلیت خواهند بود
کنگره سراسری کارگزاران اوایل دی‌ماه برگزار می‌شود
باهنر: مجلس دهم نباید دست اصلاح‌طلبان معتدل هم بیفتد





۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن