تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820085872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور استاندار خوزستان: مشاورين جوان به بررسي مشكلات حاشيه‌نشيني در خوزستان مي‌پردازند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور استاندار خوزستان: مشاورين جوان به بررسي مشكلات حاشيه‌نشيني در خوزستان مي‌پردازند
خبرگزاري فارس: مشاور استاندار خوزستان گفت: مشاوران جوان دستگاه‌هاي اجرايي استان به بررسي مشكلات و معضلات حاشيه‌نشيني مي‌پردازند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مصطفي منتظرالمهدي ظهر امروز با حضور در جمع جوانان مسجد امام حسن(ع) كوي علوي اظهار داشت: مشاورين جوان با بررسي مشكلات مردم در حاشيه ها، پيشنهادات خود براي رفع معضلات اين مناطق به مسئولين ارائه مي كنند.
وي خاطر نشان كرد: با توجه به كمبود امكانات رفاهي و فرهنگي و آموزشي در مناطق حاشيه‌نشين اهواز، آنچه كه ما را به سمت اين مناطق سوق مي دهد اخلاص و بچه هاي ولايي مساجد محروم است.
رئيس گروه مشاوران جوان استانداري خوزستان در بخش ديگري از سخنان خود نقش دانشجويان مناطق حاشيه را در توانمندي منطقه موثر خواند و گفت: دانشجويان هستند كه با انتقال تجربيات و آموزه‌هاي خود به نوجوانان مي‌توانند آنها را براي حضور در صحنه‌هاي علمي آماده كنند تا در آينده فعاليتي مفيد و مثمرثمر داشته باشند.
منتظرالمهدي خطاب به دانشجويان محروم كوي علوي اذعان داشت: بايد تهديدات، موانع و موقعيت‌هاي منطقه توسط دانشجويان كوي علوي تجزيه و تحليل و سپس به حوزه مشاوران جوان به منظور پيگيري و مطرح كردن آنها با مسئولان ارائه شود.
در ادامه اين مراسم، امام جماعت مسجد امام حسن (ع) كوي علوي با اشاره به اينكه در اين منطقه محروم بيش از 300 دانشجو در رشته‌هاي مختلف در دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد مشغول به تحصيلند، گفت: بي‌توجهي و بي‌تفاوتي مسئولين، نبود بيمارستان، پارك، كتابخانه، مدارس راهنمايي،دبيرستان و پيش دانشگاهي دخترانه از مهم‌ترين مشكلات قشر جوان كوي علوي است.
منصوري خاطرنشان كرد: جوانان كوي علوي اين آمادگي را دارند تا با مشاركت در ساماندهي مسائل فرهنگي و عمراني منطقه در اين جهت به ارگان‌ها و سازمان‌هاي دولتي كمك كنند.
انتهاي پيام/م
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن