تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803376119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راههای مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راههای مازندران استان‌ها > مازندران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از روستای کلوده مرکز دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد بازدید کرد.

به گزارش خبرانلاین منطقه مازندران،علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران به اتفاق جان الله عبدی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و فتاحی بخشدار مرکزی ضمن دیدار با اهالی و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کلوده از آخرین وضعیت این روستا بازدید نمود.
در این دیدار که در مسجد روستای کلوده برگزار شد ناصر فتاحی بخشدار مرکزی محمودآباد طی سخنانی با اشاره به موقعیت و مشکلات روستای کلوه گفت: روستای کلوده مرکز دهستان اهلمرستاق جنوبی با 26 روستا در شهرستان محمودآباد بشمار میرود و باتوجه به پایان ده ساله طرح هادی روستا توسعه این مرکز دهستان نیازمند بازنگری در طرح هادی روستا می باشد .
فتاحی آسفالت محور کلوده به ولیسده که جاده ترانزیتی نیز بشمار میرود و احداث دارالقرآن و خرید خودروی حمل زباله را از نیاز ضروری مردم روستای کلوده برشمرد.
در ادامه این دیدار یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی گفت: بازبینی طرحهای هادی روستاهای محمودآباد با توجه به جمعیت شناور این شهرستان نیازمند اصلاح و مساعدت می باشد و در طرحهای تدوین شده باید نیاز ده ساله مردم منطقه لحاظ گردد.
فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به 17 مطالبه مردم شهرستان محمودآباد در سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران گفت: شهرستان محمودآباد با توجه به موقعیت جغرافیایی به بومی ها تعلق نداشته و زیر ساختهای موجود در این شهرستان پاسخگویی مردم منطقه نمی باشد.
یحیی یوسف پور گفت: عدم نظارت دقیق تر در گذشته بر اراضی کشاورزی موجب تغییر قابل توجهی از کاربری مزارع کشاورزی در شهرستان محمودآباد شده است ولی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید امروز تبدیل اراضی کشاورزی در شهرستان محمودآباد به 1% رسیده است.
در ادامه این مراسم علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران طی سخنانی در این مراسم گفت: 45% جمعیت مازندران در روستاها زندگی میکنند و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر بدون تامین امکانات مورد نیاز امکانپذیر نیست.
وی گفت: احداث کمربندی و بهبود راههای دسترسی و ارتباطی از مهمترین مشکلات مردم مازندران می باشد که در سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری به استان مازندران مبلغ دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای راههای ورودی استان از جمله 1200 میلیارد تومان برای آزاد راه تهران به شمال و 200 میلیارد تومان برای محور سوادکوه و 600 میلیارد تومان برای بهبود و گسترش جاده هراز اختصاص یافته است.
وی گفت: این دو هزار میلیارد تومان تنها برای حوزه راه اختصاص داده شده و فارغ از 991 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای تکمیل پروژه های در دست اقدام و تامین زیرساختهای عمومی استان می باشد.
نبیان گفت: علیرغم کاهش قیمت نفت در بازار جهانی دولت از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دست برنداشته است و تامین منابع مالی برای سرعت بخشی به توسعه همه جانبه کشور می باشد.
وی تغییر کاربری را جدی ترین آسیب به صنعت کشاورزی در استان برشمرد و گفت: آیندگان برما بموجب تغییر کاربری و بافت کشاورزی این استان خورده خواهند گرفت و زمینی که قابلیت کشت را از دست دهد قابل تولید و باروری برای کشاورزی نیست .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: رویکرد دولت در تخصیص اعتبار به استانها تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های که بیش از 70% پیشرفت فیزیکی دارند می باشد و کلیه پروژه های تخصیص یافته از سفر مهرماه دکتر روحانی تا پایان سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.

کلید واژه ها: استان مازندران -




چهارشنبه 6 آبان 1394 - 09:53:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن