تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بین بازیکن های فولاد، گلزن واقعی نداریم ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: در بین بازیکن های فولاد، گلزن واقعی نداریم
کمک مربی فولادی ها می گوید در بازی امروز هم شانس گلزنی زیادی داشتند اما به دلیل عدم حضور یک گلزن، این موقعیت ها از دست رفت.

به گزارش "ورزش سه"، نناد نیکولیچ، دستیار اول دراگان اسکوچیچ که به جای این مربی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود درباره این بازی گفت: من از همه عذرخواهی می کنم به دلیل اینکه اسکوچیچ در این مصاحبه حاضر نشد، فشار زیادی روی او بود و در این بازی تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم با ارائه یک بازی رو به جلو نتیجه بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.
وی ادامه داد: از نظر آب و هوایی، بازی کردن در نیمه دوم سخت شده بود، علاوه بر آن بزرگترین مشکلی که ما در این بازی داشتیم این بود که یک فوروارد گلزن نداشتیم و این برای ما بسیار مشکل ساز است، امروز هم مانند بازی های دیگر شانس گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به دلیل اینکه یک گلزن واقعی نداشتیم از انها استفاده کنیم.
نیکولیچ ادامه داد: درست است که اکنون در آخر جدول هستیم اما این موضوع روی روند کار بازیکنان ما تاثیری ندارد و روحیه بازیکنان ما بالاست. همین جا باید از تلاش همه آنها تشکر کنم که در این بازی تمام سعی خود را کردند تا بتوانند به پیروزی برسند. با تلاش آنها ما به اولین برد رسیدیم و امیدواریم که آخرین برد نباشد.
وی ادامه داد: ما چهار بازی از تیم سیاه جامگان را آنالیز کرده بودیم و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم، فرستادن توپ های بلند برای رضا عنایتی در ضدحملات در دستور کار آنها بود و در تلاش بودند تا از این اتفاق استفاده کنند.
وی در پایان گفت: ما در بعضی از پست ها بازیکن نداریم و نمی توانیم روی آنها حساب کنیم، امیدواریم به زودی بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

فولاد خوزستان

ارسال به تلگرام


19:47  1394/08/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن