تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«افق نو» از پنجره شبکه افق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵ب.ظ)
«افق نو» از پنجره شبکه افق موج-نخستين قسمت ويژه برنامه «افق نو» با حضور برخي چهره‌هاي شاخص و مهمانان حاضر در همايش افق نو و با اجراي نادر طالب زاده، سه شنبه 5 آبان از شبکه افق پخش مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، نخستين قسمت ويژه برنامه «افق نو» با حضور برخي چهره‌هاي شاخص و مهمانان حاضر در همايش افق نو و با اجراي نادر طالب زاده، سه شنبه 5 آبان از شبکه افق پخش مي شود.
به گزارش خبرگزاري ميزان، سومين همايش بين المللي افق نو با تمرکز بر خشونت پليس آمريکا عليه سياه پوستان با حضور 30 نفر از صاحب نظران برجسته بين المللي، اساتيد دانشگاه، حقوق دانان، انديشمندان، هنرمندان و مستندسازان آفريقايي تبار تبعه آمريکا، سه شنبه پنجم آبان ماه در سالن همايش‌هاي صدا و سيما آغاز به کار کرد.
قتل سياهان و گستردگي نقض حقوق بشر در آمريکا در عرصه داخلي و بين المللي محور اصلي مباحثي است که در اين همايش مطرح مي‌شوند.
اين همايش با حضور متفکران مستقل بين المللي، بستري است تا شخصيت‌هاي مؤثر و صاحب نظران برجسته به عنوان نمايندگان جريان فکري ضد سلطه در ايران حضور يابند و به بيان ديدگاه‌هاي خود بپردازند.
اين جريان فکري که در حال حاضر با تاثيرگذاري مستقيم بر فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي به عنوان رسانه جايگزين در برابر رسانه‌هاي رسمي و مسلط در آمريکا و اروپا ظهور يافته، به دليل دفاع از مواضع جمهوري اسلامي ايران و جريان مقاومت در منطقه تاثيرات شگرفي بر افکار عمومي جوامع غربي دارد.
ويژه برنامه «افق نو» در همين راستا طي 4 شب از روز سه شنبه 5 آبان از شبکه افق به روي آنتن مي‌رود.
نادر طالب زاده اجراي اين برنامه را بر عهده خواهد داشت و برخي از مهمانان همايش نيز در آن حضور مي‌يابند.
نخستين قسمت ويژه برنامه افق نو ساعت 21 روز سه شنبه از شبکه افق به روي آنتن مي‌رود و تکرار آن هم در ساعت‌هاي 9.30 و 14.30 روز بعد پخش مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن