تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819916947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز سرویس مدارس شیراز به دستگاه ردیاب/دانش کارت در جیب دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور صورت گرفت؛ تجهیز سرویس مدارس شیراز به دستگاه ردیاب/دانش کارت در جیب دانش آموزان طرح مکانیزه خدمات سرویس های دانش آموزی برای نخستین بار در کشور در شهر شیراز با عملیات تجهیز سرویس مدارس در این شهر به دستگاه ردیاب با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور سه شنبه آغاز شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ آبان ساعت 12:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، با اجرای این طرح و نصب دستگاه فرستنده و گیرنده در سرویس مدارس، والدین می توانند از موقعیت مکانی و زمان نزدیک شدن سرویس مدرسه به منزل خود مطلع شوند.
داود روستایی در آیین بهره برداری از طرح مکانیزه خدمات سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و بوفه مدارس که در مدرسه دخترانه شاهد 16 شیراز برگزار شد، گفت: اعتقاد داریم که خانواده ها باید در ارتباط رفت و آمد فرزندانشان به مدارس آرامش داشته باشند و بدانند که فرزندانشان در کدام نقطه از مسیر منزل تا مدرسه قرار دارند.
قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفت: با نصب این دستگاه در خودرو سرویس مدرسه و تهیه دستگاه ردیاب، خانواده ها از این که سرویس مدرسه منظم حرکت کرده و در چه نقطه ای قرار دارد مطلع می شوند.
وی افزود: این نرم افزار تنها برای کنترل ترافیک، ساماندهی و مدیریت سرویس مدارس نیست بلکه برای سرویس مدارس که کلاس سیار تلقی می شوند، اثرات تربیتی دارد.
روستایی با قدردانی از ابتکار سازمان دانش آموزی فارس در اجرای طرح مکانیزه خدمات سرویس مدارس گفت: امیدواریم این کار موفق را به دیگر نقاط کشور تسری دهیم.
به گزارش پانا، ارایه کارت شهروندی موسوم به دانش کارت دیگر ابتکار سازمان دانش آموزی فارس بود که در این آیین زمینه بهره برداری از آن آغاز شد.
روستایی در این راستا نیز گفت: سازمان دانش آموزی فارس، شهرداری شیراز و بانک شهر در اقدامی مشترک نسبت به صدور دانش کارت برای دانش آموزان شیرازی اقدام می کنند که این کارت علاوه بر این که تصویر و مشخصات دانش آموزان را بر روی خود دارد، از مزایای پس انداز و استفاده در شبکه حمل و نقل شهری و امکان خرید نیز برخوردار است.
قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور ارایه دانش کارت را حرکتی نو در زمینه تربیت اقتصادی دانش آموزان یاد کرد و گفت: دانش آموزان باید یاد بگیرند که چگونه پس انداز کنند و به عنوان شهروندی موفق فعالیت اقتصادی داشته باشند.
روستایی گفت: سازمان دانش آموزی کشور به عنوان هدیه، مبلغی را به دانش کارت های دانش آموزان شیرازی واریز می کند.      













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن