تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح مدارس مراقب، با رویکرد اجتماع محور در مدارس فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای طرح مدارس مراقب، با رویکرد اجتماع محور در مدارس فارس طکارشناس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش فارس گفت:طرح مدارس مراقب،با هدف اجتماعی کردن امر پیشگیری در مدارس استان فارس اجرامی شود .
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ آبان ساعت 10:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، عبدالخالق مردانه در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتار های پر خطر ،تنها با تمرکز بر مدرسه نمی تواند اثر بخش و کار آمد باشد. مردانه گفت: درشرایطی که کودکان و نوجوانان با مخاطرات مختلفی روبرو هستند ، لازم است از انواع ظرفیت ها ی درون و بیرون مدرسه ، برای طراحی و اجرای پروژه ها و برنامه های پیشگیری استفاده نمائیم .
 
مردانه بر لزوم توجه بیشتر کارشناسان به 3 اصل پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر،شامل آموزش پیشگیری سوء مصرف مواد تا حصول تغییر نگرش - آموزش مهارتهای زندگی و آموزش سبک های فرزند پروری تاکید کرد.
 
وی افزود: رویکرد این است که کلیه مراحل پیشگیری ، از رصد وضع موجود تا طراحی و اجرای پروژه در قالب همیاری اجتماعی صورت گیرد و ذینفعان محلی ، در تمامی مراحل حضور موثر داشته باشند .
 
کارشناس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش فارس افزود:  به منظور اجتماعی کردن امر پیشگیری در مدارس طرح مدارس مراقب با رویکرد اجتماع محور اجرامی شود .
 
مردانه گفت: هدف از اجرای طرح های پیشگیرانه برای دانش آموزان، مصونیت بخشی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی ،سوء مصرف مواد مخدر و رفتار های پر خطر از طریق کاهش عوامل مخاطره آمیز ،آموزش مهارتهای زندگی با مشارکت همسالان و استفاده از ظرفیت های درون و برون مدرسه است.
 
کارشناس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس گفت: افزایش نرخ پوشش برنامه ها و فعالیت ها در سطح مدارس و در بین دانش آموزان از اولویت برنامه های پیشگیری است .
 
مردانه تاکید کرد: برگزاری" 350 جلسه آموزشی برای والدین ، 204 کارگاه برای کارکنان همراه با دوره ضمن خدمت ، جشنواره نوجوان سالم برای تمامی دوره های تحصیلی از اولویت های کاری در حوزه پیشگیری است.
 
تشکیل کار گروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح ادارت و مدارس - اجرای سرود "بگو نه " در جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری-تهیه نقشه خطر پذیری و اجرای طرح مداخلات آموزش مهارتهای زندگی وروشهای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و پلیس مبارزه با مواد مخدر از دیگر فعالیت های حوزه پیشگیری است که مردانه به آن اشاره کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن