تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815520826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعیت:مدیرعامل اختیار برکناری سرمربی را ندارد ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رعیت:مدیرعامل اختیار برکناری سرمربی را ندارد
در حالی که تنش بین مجید جلالی سرمربی سایپا و بیت اله رضایی مدیرعامل این باشگاه به رسانه ها کشیده و حکایت از تغییرات در قسمت سرمربیگری تیم سایپا را دارد، رئیس هیات مدیره این باشگاه این مطلب را رد می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رعیت در حالی که با ورزش سه صحبت می کرد در این باره گفت: مدیرعامل این باشگاه حق برکناری سرمربی را ندارد. ایشان می توانند پیشنهاد خودشان را مطرح کنند تا در هیات مدیره درباره آن تصمیم بگیریم.

رعیت با اشاره به اینکه در جلسه قبلی هیات مدیره این باشگاه هیچ صحبتی درباره برکناری جلالی مطرح نشده بود ادامه داد: دوشنبه هفته آینده جلسه ای خواهیم داشت و شاید آقای رضایی در آن جلسه پیشنهاد خودشان را بیاورند اما تا هیچ صحبنی مبنی بر برکناری آقای جلالی مطرح نبوده است. این را هم بگویم از اینکه دو طرف دعوای شان را به رسانه ها کشانده اند راضی نیستیم و این را به هر دو تذکر داده ایم که در این باره خود داری بنمایند.

رعیت همچنین به این نکته اشاره می کند که هیات مدیره علاوه بر حقی که در رد یا تایید پیشنهاد مدیرعامل برای تغییر سرمربی دارد، ‌این اختیار را هم داراست که اگر تشخیص بدهد دست به تغییر مدیرعامل بزند. این احتمالا هشداری است به مدیرعامل سایپا که چندان علاقه ای به همکاری با مجید جلالی ندارد، مربی ای که به عقیده رعیت، نباید با دو شکست قضاوت شود.

رعیت می گوید: برد و باخت مسائلی عادی در فوتبال هستند و نمی توانید کار یک تیم و یا یک مربی را با دو شکست متوالی قضاوت کنید، در جلسه بعدی ممکن است آقای رضایی و جلالی با هم حضور داشته باشند،‌ما باید حرف های دو طرف را بشنویم و بعد تصمیم گیری کنیم.

مجید جلالی (سرمربی) سایپا

ارسال به تلگرام


19:13  1394/07/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن