تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820042348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست استقلال اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شکست استقلال اهواز تیم فوتبال استقلال اهواز چهارشنبه شب در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه سه بر دو مغلوب میهمان خود تیم پدیده مشهد شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۰ مهر ساعت 11:41

خبرگزاری پانا+استقلال اهواز +شکست

  ایرنا نوشت :     به گزارش پانا از خوزستان ، تیم فوتبال استقلال اهواز چهارشنبه شب در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه سه بر دو مغلوب میهمان خود تیم پدیده مشهد شد.
علی حنطه در نشست مطبوعاتی بعد از مسابقه اظهارداشت بازیکنان ما دراین دیدار بازی خوبی ازخود ارایه دادند و در شرایطی نبودیم که شکست بخوریم.
وی اضافه کرد : گل سومی که دریافت کردیم ناشی از اشتباه دور از انتظار بازیکنان بود ضمن آنکه دو تیم یک بازی پایاپای را انجام دادند.
حنطه به مشکلات تیم استقلال اهواز اشاره کرد وگفت : من سه روز قبل این تیم را دراختیارگرفتم و بجز کار روحی و روانی ونیز برخی چیدمان بازیکنان کار دیگری برای این بازی نتوانستم انجام بدهم.
وی به ترکیب ونبود برخی از بازیکنان این تیم اشاره کرد وگفت : دراین دیدار 9 بازیکن اصلی خود را بخاطر محرومیت ومشکلات مالی دراختیار نداشتیم .
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود : این تیم نیاز به ترمیم دارد و باید یک مهاجم گل زن خوب جذب کنیم از این رو به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم ضمن آنکه در نیم فصل ضعفهای خود را برطرف خواهیم کرد.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن