تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821271807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد بر برقراري مجدد پروازهاي تبريز-باکو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۴ق.ظ)
تأکيد بر برقراري مجدد پروازهاي تبريز-باکو موج - برقراري مجدد پروازهاي تبريز-باکو و برعکس در ديدار استاندار آذربايجان شرقي با وزير امور خارجه جمهوري آذربايجان مورد تأکيد قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل جبارزاده در ديدار با ائلمار محمدياراف در باکو، برقراري پروازهاي مجدد تبريز-باکو و حذف رواديد براي اتباع ايراني را مورد بحث و بررسي قرار دادند و مقرر شد دو طرف درباره برقراري مجدد خط هوايي در سريع‌ترين زمان ممکن اقدام کنند.
در اين ديدار وزير امور خارجه جمهوري آذربايجان اعلام کرد درصدد ايجاد سيستمي جديد براي رفع مشکل صدور رواديد براي اتباع ايراني است.
استاندار آذربايجان شرقي در اين ديدار با تأکيد بر لزوم توسعه روابط ايران و جمهوري آذربايجان اظهار کرد: بدون ترديد اين همکاري‌ها به نفع مردم دو کشور خواهد بود.
اسماعيل جبارزاده با اشاره به برخي از ظرفيت‌هاي آذربايجان شرقي در حوزه‌هاي گردشگري، درمان، علمي و دانشگاهي، توسعه روابط با جمهوري آذربايجان در همه زمينه‌ها را مورد تأکيد قرار داد.
وزير امور خارجه جمهوري آذربايجان نيز با ابراز خرسندي از حسن هم‌جواري و توسعه روابط دوستانه ايران و آذربايجان، به پيوندهاي تاريخي، مدني و ديني دو کشور اشاره کرد.
ائلمار محمدياراف اظهار کرد: جمهوري آذربايجان و جمهوري اسلامي ايران به لحاظ فرهنگي، ديني و زباني اشتراکات فراواني دارند که بايد براي تقويت همکاري‌هاي دوجانبه تلاش‌هاي وسيع‌تري انجام دهند.
وزير امور خارجه آذربايجان و استاندار آذربايجان شرقي در اين ديدار درباره همکاري مشترک دو کشور در توليد محصولات کشاورزي و صنعتي، چگونگي ورود به بازارهاي جديد جهاني، استفاده از ظرفيت‌هاي منطقه آزاد تجاري-صنعتي ارس، تبادل استاد و دانشجو و همچنين فراهم کردن زمينه حضور پزشکان مجرب ايراني در بيمارستان‌هاي دولتي جمهوري آذربايجان بحث و تبادل‌نظر کردند.
استاندار آذربايجان شرقي در ادامه سفر به جمهوري آذربايجان با حضور در مرکز مديريت بحران وزارت حوادث غيرمترقبه اين کشور از نزديک در جريان فعاليت‌هاي اين مرکز قرار گرفت.
استاندار آذربايجان شرقي در سومين روز از سفر خود به جمهوري آذربايجان امروز چهارشنبه به استان گنجه سفر خواهد کرد.
جمهوري آذربايجان با حدود 9 ميليون نفر جمعيت و 86 هزار و 600 کيلومترمربع مساحت همسايه شمال غربي جمهوري اسلامي ايران است که مرزي به طول 759 کيلومتر بين اين دو کشور وجود دارد.
درآمد سرانه اين جمهوري حدود 9 هزار دلار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن