تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809616362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه خبرهای پرکلیک 28 مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: همه خبرهای پرکلیک 28 مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی فرهنگ > رسانه - مهرداد بذرپاش مدیرمسئول روزنامه وطن امروز از رئیس سازمان انرژی اتمی عذرخواهی کرد.

 بذرپاش به خاطر عبارت توهین آمیزی که سه روز قبل در سرمقاله این روزنامه درباره صالحی نوشته شده بود از او عذرخواهی کرد.اینجا را ببینید.

کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات وزیرخارجه سعودی‌ که ایران را به دخالت در امور سوریه متهم کرده است، گفت: ما ابای نداریم که بگویم در مقابله با تروریست‌های که عامل رژیم سعودی هستند و به جنگ با پیامبر اسلام(ص) آمده‌اند، در کنار مردم، دولت و ارتش سوریه خواهیم ماند. اینجا را ببینید.

اقتصاد
v بانک مرکزی، منابع مالی را با نرخ 14درصد در اختیار بانک‌ها قرار داده و آنها با نرخ 16درصد به خودروسازان ارائه می‌کنند که در واقع همان «عقد دین» است. اینجا را ببینید.
در جلسه مقام های اقتصادی ژاپن با وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، محمدرضا نعمت زاده هدیه ای ویژه به ژاپنی ها داد که فیلم آن را می توانید ببینید. اینجا را ببینید.

فرهنگ

شاهرخ استخری بعد از پنج سال دوری از تلویزیون با سریال «آمین» دوباره به قاب جادو بازگشت. اینجا را ببینید.

از خواننده‌‌های جوان موسیقی پاپ ایران به دلایلی که اعلام نشده، در بیمارستان بستری شد. اینجا را ببینید.

اجتماع

27شهریور دختر 35ساله‌ای نزد مأموران پلیس پایتخت رفت و از پسر جوانی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. اینجا را ببینید.

دختر جوان با لباس بیمارستان وقتی دید دو پسر آشنا دستگیر شده‌اند، برای رهایی آنان دست به چاقوکشی زد. اینجا را ببینید.

بین الملل
وزیر خارجه اسبق آمریکا ضمن هشدار نسبت به اینکه خاورمیانه درحال فروپاشی است، تاکید کرد که مبارزه با داعش در خاورمیانه اولویت اصلی است و از بین بردن این گروه تروریستی مهم‌تر از براندازی نظام بشار اسد است. اینجا را ببینید.

جاستین ترودو، در یکی از کمپین هایش درباره ایران این طوری حرف زده بود: « اگر حزب لیبرال در انتخابات آینده فدرال کانادا پیروز شود، دولت من به دنبال عادی کردن روابط دیپلماتیک با ایران خواهد بود و بازگشایی سفارت کانادا در تهران را در دستور کار قرار خواهم داد.» اینجا را ببینید.

ورزش

امیر قلعه نویی و فتح الله زاده قصد دارند خوزه مورینیو را از نزدیک ببینند. اینجا را ببینید.
هفته گذشته عادل فردوسی پور و برنامه اش گل های خورده تیم ملی را در طول یک سال گذشته آنالیز کردند و در طول پخش این تصاویر، گوینده می گفت که حقیقی روی اکثر گل ها مقصر بوده است. این مسئله به شدت باعث ناراحتی دروازه بان تیم ملی شد. اینجا را ببینید. دانش
روسیه در عملیات خود علیه داعش از جنگنده‌های مختلفی استفاده می‌کند. سوخو ۳۴ جت جنگنده بمب‌افکن روسها در عملیات این کشور در سوریه اما نقش ویژه‌‌ای دارد و در حملات مختلفی شرکت کرده است. اینجا را ببینید.
تصاویر خورشید گرفتگی زیاد گرفته شده است اما این عکس که توسط ایزابل باخر گرفته شده توسط به عنوان عکس روز نشنال جئوگرافیک انتخاب شود. این عکس خورشید گرفتگی کامل را بر فراز کوه‌های اسپیتزبرگن در نروژ نشان می‌دهد. اینجا را ببینید. فناوری اطلاعات رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان در خصوص شیوه جدید هک تلگرام به شهروندان هشدار داد. اینجا را ببینید. با وجود مصوبات مختلف تاکنون در اغلب موارد پرداخت خسارت به کاربران اینترنت درحد یک وعده باقی مانده است. اینجا را ببینید. طنز و کاریکاتور دعوا و فحاشی جلوی چشم هانی نوروزی موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید. نتقد‌ان سیاست‌های اقتصاد‌ی د‌ولت پیشنهاد‌های د‌یگری برای رشد‌ اقتصاد‌ی د‌ارند‌. اینجا را ببینید. چند رسانه ای قفل باز نشده بر آرامگاه توتنخ آمون (۱۹۲۲). گفته می‌شود این قفل ۳۲۴۵ سال دست نخورده است. اینجا را ببینید.  یک خواهر و برادر آمریکایی تا آخرین لحظه دستان یکدیگر را گرفته بودند. اینجا را ببینید. پربحث ترین خبر  رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه از کشته و زخمی شدن 14 نفر در محور قدیم ساوه همدان موسوم به جاده مرگ خبر داد. اینجا را ببینید.   محبوب ترین خبرها درسالهای۷۹و۸۰دیدارهایی بین مقامات ایران و عراق صورت گرفت. در عکس زیر کمال خرازی وزیرخارجه وقت و محمدجواد ظریف دیده می شوند. اینجا را ببینید. عکس‌ها تغییر چشمگیری در درک ما از تاریخ ایجاد می‌کنند. به خصوص عکس‌های ماندگاری مثل این‌ها، که می‌توانند چنین حسی را ایجاد کنند که درست در آن لحظه، در آن مکان ایستاده‌اید. اینجا را ببینید. 

/212 17



سه شنبه 28 مهر 1394 - 22:27:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن