تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817857323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلايق شخصي جاي مصالح عمومي را گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰ب.ظ)
رييس کل دادگستري لرستان : سلايق شخصي جاي مصالح عمومي را گرفته است موج - خرم آباد-رييس کل دادگستري لرستان در ديدار اعضاي شوراي شهر گفت: سلايق شخصي جاي مصالح عمومي را گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، جعفر بدري رييس کل دادگستري لرستان درديدار با اعضاي شوراي شهر خرم آباد ضمن بررسي مباحث قضايي در شهرداريها تصريح نمود: متأسفانه در برخي موارد با وجود ضمانتنانه اجرايي براي وصول مطالبات شهرداري تأمين منابع مالي شهرداريها با مشکل مواجه شده ولازم است راهکارهاي عملي اتخاذ گردد تا قدرت مالي شهرداري تقويت و به عنوان نهادي مستقل از بودجه دولتي، اداره شود.
رييس کل دادگستري استان با انتقاد از عملکرد مهندسي شهرسازي افزود: نبود الگوي لازم در توسعه شهري بر اساس اصول فني و مهندسي، و عدم استفاده از سبک معماري اصيل ايراني در ساخت و سازها معضلي است که بايد سازمان نظام مهندسي ساختمان، سازمان مسکن و شهرسازي و شهرداريها به عنوان متوليان اصلي مرفولوژي شهري بر آن تاکيد داشته باشند، چرا که ريخت شناسي شهري بر روان شهروندان تأثير دارد و گاها" ناهمگوني در اين زمينه از ديدگاه روانشناسي باعث آشوب فکري، پايين آوردن آستانه تحمل و در برخي موارد ارتکاب جرم مي شود، حقوق شهروندي نيازمند بسترسازي علم و هنر شهرسازي است.
وي با اشاره به نقش محيط زندگي بر رفتارانساني بيان داشت: يکي از عوامل مهم در کاهش جرايم نقش محيط زندگي و شاخص هايي همچون فضاي سبز، مراکز ورزشي، تفريحي، مذهبي و اماکن عمومي است، هرگاه محيط شهري مناسب و متناسب بر اساس جانمايي تمامي کاربريهاي شهري در اختيار شهروندان قرار گيرد شهرونداني با نشاط و قانون مدار پرورش مي يابد، و بالعکس دپوي زباله ها، روشنايي کم در محلات جرم خيز، وجود دست اندازهاي متعدد در دسترسي ها و ... از جمله عوامل محيطي در بروز جرايم هستند، شهرداري از اين لحاظ مي تواند نقش پيشگيرانه اي در بروز جرايم داشته باشد.
بدري سپس با اشاره به روند استخدام بي رويه در شهرداريها تاکيد کرد: متأسفانه جذب نيرو در شهرداري ازهيچگونه اساس و اسلوب خاصي پيروي نمي کند و مديران هردوره با اعمال سليقه شخصي اقدام به جذب نيرو در شهرداري نموده اند سلايق شخصي جاي مصالح عمومي را گرفته است، اين پديده ناهمگون اکنون به عنوان يکي از مهمترين معضلات عديده شهرداريها در مازاد نيرو مي باشد در حالي که دربرخي پستهاي تخصصي در شهرداري همچون فضاي سبز و... به جاي استفاده از نخبگان دانشگاهي مرتبط با رشته تحصيلي از افراد فاقد صلاحيت و يا شرکتهاي خصوصي به شکل کنترات و بدون ضوابط استفاده شده است.
رييس شوراي قضايي استان به بحث تغيير کاربري اشاره نمود و بيان داشت: قانون به عنوان پشتيبان تمامي دستگاههاي اجرايي دستورات مناسبي را در خصوص تغيير کاربري ها در کمسيون هاي تخصصي شهرداري صادر نموده است، گاهي اوقات براي رسيدن به چشم انداز شهري لازم است تغيير کاربري بر اساس شرايط موجود لحاظ شود زيرا در اکثر موارد شتابزدگي در تصويب طرح هاي جامع و تفضيلي موجب پيش بيني هاي خارج از واقعيت مي گردد.
بدري در پايان ضمن حمايت دستگاه قضايي استان از شهرداري ها تصريح نمود: قانون در برخورد با متخلفان هيچگونه مساحمه اي ندارد، و دستگاه قضايي استان با تمام وجود در برخورد با متخلفان مقتدرانه عمل مي کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن