تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820271416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تكریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال و بختیاری: آیین تكریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان برگزار شد فرماندار شهرستان سامان گفت: آیین تكریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر ساعت 21:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، سعید صالحی اردلی افزود: در این آیین، از تلاش های سرهنگ حاتم ریاحی تقدیر و سرهنگ عباس رحیمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان معرفی شد.
امام جمعه شهرستان سامان نیز در این آیین گفت: در بحث برجام نباید ساده اندیش بود كه برجام مسئله ایست كه باید مسئولین در این زمینه بسیار هوشیار باشند.
حجت الاسلام ملك پور با اشاره بر اینكه مذاكرات امروزی اتمام حجت با دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و در این مذاكرات جمهوری اسلامی هرگونه مذاكره كه به ضرر ملت و مردم و نظام باشد را قبول نخواهد كرد، عنوان كرد: تاكیدات مقام معظم رهبری در حال حاضر جنگ نرم است كه دشمن درصدد تغییر باور، افكار، رفتار و ساختار در جامعه و نظام جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهار محال و بختیاری نیز در این آیین افزود: قیام عاشورا و نام امام حسین(ع) بعد از هزار و ۴۰۰ سال بیشتر نورانی شده چنانچه امام حسین با كمترین نیرو و توان در مقابل دشمن ایستاد و برای حفظ دین فداكاری های زیاد داشتند و در راه دین و قران از همه چیز گذشتند و در یك صف واحد قرار گرفتند.
رضا محمد سلیمانی اظهار كرد: انقلاب اسلامی نیز از آرمان های امام حسین (ع) شكل گرفت و شعار " هیات منا الذله " موجب این شد كه قیام عاشورا و انقلاب اسلامی ماندگار باشد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن