تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1500 پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: فرمانده قرارگاه قرب کوثر از اجرای حدود یک هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه خبر داد که تعدادی از آنها در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 93 پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه، از اجرای یک هزار و 491 پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان خبر داد.
وی با بیان اینکه در حوزه پروژه های عمرانی و غیرعمرانی قراردادی با سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور داشته ایم، افزود: از این تعداد یک هزار و 63 پروژه بر عهده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) بوده که 143 پروژه آن خاتمه یافته است.
فرمانده قرارگاه قرب کوثر با اشاره به انجام 416 پروژه از تعداد مذکور توسط قرارگاه منطقه ای نجف اشرف تصریح کرد: از این تعداد 37 پروژه به بهره برداری رسیده است.
حزنی ادامه داد: در سال گذشته نیز طی قرارداد با این دو نهاد، 515 پروژه بر عهده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، پروژه به قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، 83 پروژه توسط مؤسسات قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، 21 پروژه توسط گروه های مردمی و در مجموع 715 پروژه برای کرمانشاه در نظر گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 360 پروژه از این تعداد به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: 9 میلیارد و 51 میلیون ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
1500 پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه اجرا می شود






دوشنبه ، ۲۷مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن