تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820814907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبه نحوه ترميم نمره دروس امتحان نهايي دانش آموزان تاييد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۸ب.ظ)
مصوبه نحوه ترميم نمره دروس امتحان نهايي دانش آموزان تاييد شد موج - دبيرکل شوراي عالي آموزش و پرورش گفت: مصوبه نحوه ترميم نمره دروس امتحان نهايي فارغ التحصيلان دوره متوسطه توسط رئيس جمهور تأييد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي نويد ادهم با اشاره به مصوبه نهصد و پانزدهمين (915) جلسه اين شورا، اظهارکرد: در اجراي قانون پذيرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي کشور و به منظور ايجاد زمينه براي ارتقاي سوابق تحصيلي دانش آموزان و تأثير آن در آزمون ورودي دانشگاه‌ها اين ماده واحده به تصويب شوراي عالي آموزش و پرورش و تأييد رئيس جمهور محترم رسيده است.
دبيرکل شوراي عالي آموزش و پرورش تصريح کرد: براساس اين قانون به فارغ التحصيلان دوره متوسطه (از سال 84 به بعد) که متقاضي ترميم و ارتقاي نمرات دروس نهايي خود مي‌باشند، اجازه داده مي‌شود صرفاً براي يک بار به صورت داوطلب آزاد، ثبت نام کرده و در يکي از نوبت‌هاي امتحاني (خرداد، شهريور و دي ماه)، دروس مورد نظر خود را مجدداً انتخاب و در آزمون مربوط شرکت نمايند.
وي با اشاره به تهيه شيوه نامه اجرايي اين مصوبه توسط وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: هزينه‌هاي مربوط به برگزاري امتحانات و صدور گواهينامه‌هاي لازم بر عهده داوطلبان مي‌باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن