تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام اسامي پذيرفته شدگان بخش نمايشنامه نويسي تئاتر فجر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۰ب.ظ)
5 آبان؛ اعلام اسامي پذيرفته شدگان بخش نمايشنامه نويسي تئاتر فجر موج-مدير بخش نمايشنامه نويسي سي و چهارمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر با ابراز خرسندي از استقبال کم نظير علاقه مندان شرکت کننده در اين بخش، اعلام کرد: اسامي پذيرفته شدگان نهايي بخش نمايشنامه نويسي پنجم آبان ماه به اطلاع عموم مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، بهزاد صديقي، مدير بخش نمايشنامه نويسي سي و سومين جشنواره بين المللي تئاتر فجر با اعلام اين مطلب افزود: خوشبختانه در بخش نمايشنامه نويسي تا پايان مهلت اعلام شده ارسال آثار، بيش از سيصد نمايشنامه متقاضي حضور در اين بخش شدند.
وي افزود: حضور کم نظير نمايشنامه نويسان که در رده‌هاي سني مختلف از شهرهاي گوناگون کشور و ترکيبي از جوانان علاقه مند تا پيشکسوتان اين عرصه متقاضي حضور در بخش نمايشنامه نويسي سي و چهارمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر بودند باعث شگفتي و خرسندي برگزار کنندگان اين دوره جشنواره شد.
صديقي با اشاره به برنامه ريزي انجام شده به منظور اعلام آثار پذيرفته شده در جشنواره تا 15 مهر گفت: به دليل حضور اين تعداد نمايشنامه‌هاي متقاضي، ستاد جشنواره تصميم گرفت تا کيفيت بررسي را فداي سرعت نکند و از همين رو فرآيند بررسي و انتخاب نمايشنامه‌هاي پذيرفته شده در جشنواره اندکي به طول انجاميد که با پوزش از همه هنرمندان ارجمند متقاضي شرکت در اين بخش، اسامي پذيرفته شدگان نهايي بخش نمايشنامه نويسي، روز سه شنبه پنجم آبان امسال اعلام مي‌شود.
سي و چهارمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر، بهمن امسال به دبيري دکتر سعيد اسدي برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن