تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813024058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست
محرم نویدکیا مدعی است در برهه فعلی به خاطر هواداران و بازیکنانش تیمش بازگشته وگرنه مشکلاتش با باشگاه ادامه دارد و حل نشدنی است.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت کاپیتان تاثیرگذار سپاهان به تمرینات این تیم خبری بود که اردوی زردپوشان را شادمان کرده بود اما نویدکیا که در این مدت سکوت کرده بود در بازگشت و در مصاحبه ای مدعی شده مشکلات همچنان ادامه دارد.
برخلاف میل باطنی ام به تیم برگشتم واقعیت این است که من بر خلاف میل باطنی‌ام به تیم برگشتم و این بازگشت فقط و فقط به خاطر هواداران و بازیکنان تیم به ویژه هادی عقیلی بود که خیلی با من صحبت کردند. فقط آمدم که یک رابطه‌ای بین بازیکنان و هوادارانمان برقرار باشد زیرا حس کردم در این چند وقت رابطه‌ای که باید بین هوادار و بازیکن برقرار باشد وجود نداشت و برای یک مساوی یا شکست خیلی بحث‌ها پیش آمد که خیلی‌ به من برمی‌گشت. این در حالی بود که من به عنوان یک بازیکن با مسئولان باشگاه، کارخانه یا کادر فنی مشکلاتی داشتم که همه اینها به خودم مربوط بود ولی حس کردم این مشکلات در حال ضربه زدن به تیم و هواداران است، به خاطر همین با وجود اینکه هیچ کدام از مشکلات حل شده نیست و شاید اصلاً هم حل نشود.
نیازی به توجیه مسوولان سپاهان ندارم  از مسئولان تیم، مسئولان کارخانه و کادر فنی خواهش می‌کنم اصلاً جلسه‌ای برای من نگذارند که در مورد مسائل و مشکلات به طور شخصی با من صحبت کنند چون تمام شده و رفته است. من تا وقتی به چیزی ایمان نداشته باشم در موردش بحث نمی‌کنم و مطمئنم آن چیزی که فکر می‌کردم درست بود اکنون هم اصلاً لازم نیست که چیزی را برای من توجیح کنند که فلان مسئله به خاطر این بوده است، من همه مسائل را در ذهن و قلبم حک کردم و دیگر تمام شده است.
تصمیم گرفته بودم خداحافظی کنم من تصمیم گرفته‌ بودم بازی نکنم و به همین خاطر هیچ تمرینی هم نداشتم. تمرینانتم را شروع می‌کنم و هر زمان فکر کردند به دردشان می‌خورم به میدان می‌روم.
جذب و رد بازیکن به من ربط ندارد، خفت نمی پذیرم  شاید خیلی چیزها و مشکلاتی که گفتم اصلاً به من به عنوان یک بازیکن ارتباطی نداشته باشد ولی برای من سپاهان واقعاً مثل خانواده‌ام می‌ماند و اگر بحثی می‌کنم به خاطر منافع خودم نبود، من اگر با مسئولان کارخانه یا مسئولان باشگاه در مورد مسائلی حرف می‌زنم فقط به خاطر خودم حرف نمی‌زنم زیرا نه احتیاجی به پولش دارم، نه احتیاجی به شهرتش دارم و نه از آن آدم‌هایی هستم که هر خفتی را برای پول و موقعیت قبول می‌کنند. برای من این چیزها اصلاً مهم نیست و فردا اگر به من بگویند نیا، نمی‌آیم.



محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

ارسال به تلگرام


14:02  1394/07/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن