تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814593264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: فقط و فقط به خاطر بازیکنان و هواداران به سپاهان بازگشته‌ام و مشکلاتی که با باشگاه، کارخانه و کادر فنی دارم قابل حل شدن نیست.
به گزارش نامه نیوز، محرم نویدکیا که به تازگی به جمع دیگر بازیکنان سپاهان اضافه شده است پس از دیدار سپاهان و سیاه جامگان درباره بازگشت خود اظهار داشت: واقعیت این است که من بر خلاف میل باطنی‌ام به تیم برگشتم و این بازگشت فقط و فقط به خاطر هواداران و بازیکنان تیم به ویژه هادی عقیلی بود که خیلی با من صحبت کردند.

وی افزود: فقط آمدم که یک رابطه‌ای بین بازیکنان و هوادارانمان برقرار باشد زیرا حس کردم در این چند وقت رابطه‌ای که باید بین هوادار و بازیکن برقرار باشد وجود نداشت و برای یک مساوی یا شکست خیلی بحث‌ها پیش آمد که خیلی‌ به من برمی‌گشت. این در حالی بود که من به عنوان یک بازیکن با مسئولان باشگاه، کارخانه یا کادر فنی مشکلاتی داشتم که همه اینها به خودم مربوط بود ولی حس کردم این مشکلات در حال ضربه زدن به تیم و هواداران است، به خاطر همین با وجود اینکه هیچ کدام از مشکلات حل شده نیست و شاید اصلاً هم حل نشود.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: از مسئولان تیم، مسئولان کارخانه و کادر فنی خواهش می‌کنم اصلاً جلسه‌ای برای من نگذارند که در مورد مسائل و مشکلات به طور شخصی با من صحبت کنند چون تمام شده و رفته است. من تا وقتی به چیزی ایمان نداشته باشم در موردش بحث نمی‌کنم و مطمئنم آن چیزی که فکر می‌کردم درست بود اکنون هم اصلاً لازم نیست که چیزی را برای من توجیح کنند که فلان مسئله به خاطر این بوده است، من همه مسائل را در ذهن و قلبم حک کردم و دیگر تمام شده است.

وی با بیان اینکه هنوز بازیکن این تیم هستم و از دیروز تمریناتم را آغاز کردم، تصریح کرد: من تصمیم گرفته‌ بودم بازی نکنم و به همین خاطر هیچ تمرینی هم نداشتم. تمرینانتم را شروع می‌کنم و هر زمان فکر کردند به دردشان می‌خورم به میدان می‌روم. نویدکیا در مورد اینکه گفته می‌شود او به خاطر نخواستن علی احمدی توسط حسین فرکی از تیم قهر کرده است و چنین رفتاری مناسب نبود بیان کرد: شاید خیلی چیزها و مشکلاتی که گفتم اصلاً به من به عنوان یک بازیکن ارتباطی نداشته باشد ولی برای من سپاهان واقعاً مثل خانواده‌ام می‌ماند و اگر بحثی می‌کنم به خاطر منافع خودم نبود، من اگر با مسئولان کارخانه یا مسئولان باشگاه در مورد مسائلی حرف می‌زنم فقط به خاطر خودم حرف نمی‌زنم زیرا نه احتیاجی به پولش دارم، نه احتیاجی به شهرتش دارم و نه از آن آدم‌هایی هستم که هر خفتی را برای پول و موقعیت قبول می‌کنند. برای من این چیزها اصلاً مهم نیست و فردا اگر به من بگویند نیا، نمی‌آیم.

وی افزود: اگر بحثی با مسئولان داشتم به خاطر دینی بود که به سپاهان داشتم، اکنون هم که حرف می‌زنم به خاطر این است که دیگر همه چیز تمام شود و اگر قبلاً چیزی نمی‌گفتم به خاطر این بود که نمی‌خواستم برای باشگاه یا هواداران مشکلی پیش بیاید. من دوست ندارم مشکلاتی که وجود دارد به بیرون درز پیدا کند که البته بعضی از آنها درز پیدا کرد.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا با کادر فنی یا هیئت مدیره هم مشکلاتی وجود داشت گفت: من تقریباً با همه مشکل داشتم و این مشکلات هم از اول فصل شروع شد. بازگو کردن مشکلات هم نه کمکی به کارخانه می‌کند، نه به باشگاه، نه به تیم و نه به هواداران، من یک بازیکن هستم و وظیفه‌ام این است که بازی کنم، تا حالا هم اگر حرفی می‌زدم به خاطر تیم بود و اصلا احتیاجی نیست من چیزی را شفاف بگویم. فقط می‌توانم بگویم هیچ کدام از مشکلات من حل شده نیست و فکر هم نمی‌کنم قابل حل شدن باشد. از حالا به بعد من یک بازیکن هستم و فقط باید به تمرین بروم و برگردم.

وی در مورد مشکلی که در مورد علی احمدی شنیده می‌شود خاطرنشان کرد: درست است، من به آقای فرکی گفتم نظرتان چیست که علی را با توجه به شرایط پیش آمده نگه داریم که گفتند نظرم منفی است. تمام شد و رفت و اصلاً بحثی در مورد علی احمدی نداشتم و ندارم.

نویدکیا در مورد اینکه جواب تلفن فرکی، سرمربی سپاهان را در این مدت نمی‌داده است گفت: آقای فرکی یک بار در زمانی که می‌دانستم تمرین در حال پیگیری است به من زنگ زدند که من چون می‌دانستم امکان ندارد آقای فرکی در حین تمرین تلفن بزند و کس دیگری از تلفن ایشان به من زنگ زده است پاسخ تلفن را ندادم. همچنین ایشان یک اس ام اس به من دادند که در آن نوشته بود «بهتر نیست باهم صحبت کنیم و مثل سال قبل با صحبت مشکلاتمان را حل کنیم و به کارمان ادامه دهیم؟» که من پاسخی ندادم و این گذشت.

وی افزود: بعد از آن یک بار دیگر بعد از اینکه در برنامه 90 مصاحبه کردند و گفتند محرم جواب تلفن من را نمی‌دهد زنگ زدند که من جواب ندادم چون نمی‌خواستم مشکلات باز شود و آن ارتباط استاد و شاگردی زیر سوال برود. بخاطر همین دیگر تصمیم گرفتم که بازی نکنم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شد از قصدی که در مورد فروش زمین باغ دریاچه وجود دارد شاکی بوده است تصریح کرد: من اصلاً در مورد مشکلاتی که وجود دارد دلم نمی‌خواهد حرف بزنم، من دوباره از مسئولانمان می‌خواهم که اصلاً جلسه‌ای برای توجیح اتفاقات و مشکلات گذشته نگذارند. من چون به چیزهایی پایبند هستم فکر می‌کردم بحثی که به باشگاه می‌کنم درست است. همه این مسائل هم به خاطر خودم نیست چون اگر به فکر خودم بودم، می‌دانستم که اگر با کادر و باشگاه و مسئولان ارتباط خوبی داشته باشم به نفع خودم است و قرارداد بیشتری می‌بندم و پول بیشتری می‌گیرم همچنین عزت و احترام بیشتری نزد آنها دارم. فکر می‌کنم مشکلاتی که وجود دارد حل شدنی نیست و فقط خودم، هواداران و باشگاه را یک حاشیه بی مورد وارد می‌کنم.

وی در مورد شایعه‌ای که در مورد دلخوری محرم از عدم کاهش قرارداد حسین فرکی وجود داشت نیز مواضع قبل خود را تکرار کرد و بیان کرد: من در مورد هیچ کدام از مشکلات حرف نمی‌زنم چون من اگر چیزی بگویم به ضرر باشگاه است به خاطر همین ترجیح می‌دهم صحبتی نکنم.

نویدکیا در پاسخ به انتقاداتی که بابت قهرش از سپاهان در محافل ورزشی گفته می‌شد، تصریح کرد: انتقادات کاملاً درست است و من اصلاً هم ناراحت نمی‌شوم. از من انتقاد می‌شود و من هم قبول دارم ولی موضوع این است که این همه سال وقتی همیشه گیر بودند، وقتی بازیکن با مربی مشکل داشت، محرم باید برایشان حل می‌کرد، وقتی باشگاه در مسائل مالی مشکل داشت، محرم باید بچه‌ها را کنترل می‌کرد، بین بازیکنان و هواداران مشکل به وجود می‌آمد، محرم باید مشکلات را حل می‌کرد، وقتی پول نداشتند، من باید حل می‌کردم، پاداش دیر و زود می‌شد، من باید حل می‌کردم، هر اتفاقی رخ می‌داد من باید حل می‌کردم. الآن چطور شده است که منی که این همه سال بازیکنی نبودم که دخالت کنم، شده‌ام بازیکنی که دخالت می‌کند؟ این همه سال من مشکل نبودم، چه شده است که حالا یکدفعه تبدیل به مشکل شده‌ام؟

وی خاطرنشان کرد: چرا همین 5 هفته پیش که تیم می‌برد و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتاد من مشکل نبودم اما با یک مساوی و یک باخت همه چیز سمت من برگشت؟ حاشیه‌ها شروع شد و روزنامه‌ها علیه من نوشتند، من که در خانه نشسته بودم و هیچ مشکلی هم با کسی نداشتم و دلم هم نمی‌خواست مشکلی برای تیم به وجود بیاید و برای همین هم سکوت کرده بودم، چه شده که الآن شده‌ام بازیکنی که در کار باشگاه و کادر فنی دخالت می‌کنم؟ من فقط می‌توانم بگویم که پیش وجدان خودم راحت هستم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که با این تفکرات آیا می‌تواند با تمام وجود سپاهان را همراهی کند، گفت: من هیچوقت به خاطر کادر فنی، باشگاه یا کارخانه برای سپاهان فوتبال نکردم. من فقط برای اسم سپاهان بازی می‌کنم و اکنون هم به همین منوال است. اسم سپاهان تمام نسل سال‌های این شهر است و نمی‌دانم چگونه حسم را در مورد سپاهان بگویم، فقط می‌گویم من فقط به خاطر سپاهان بازی می‌کنم.

وی درباره اینکه چرا جواب برادرش را در این مدت نمی‌داد، خاطرنشان کرد: موضوع اینجاست که من از او خواسته بودم. ما هفته‌ای یک بار در خانه پدری جمع می‌شویم و همه دور هم صحبت می‌کنیم اما من از رسول خواسته بودم که هیچگاه در خانه در مورد فوتبال با من حرف نزند. من از او خواستم که صحبتی در این مورد نداشته باشد تا تمرکزش از دست نرود.

نویدکیا در پایان خاطرنشان کرد: اکنون همین جا از مسئولان خواهش می‌کنم که با من جلسه تکی برای توجیح کردن نگذارند. من اصلاً احتیاجی به جلسه ندارم، همه مسائل گذشته تمام شده است و یک بازیکن هستم و از حالا به بعد با تمام وجودم جلوی همه چیز می‌ایستم و مثل گذشته که برای سپاهان بازی می‌کردم به کارم ادامه می دهم.

منبع: فارس


۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن